Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den där lilla hårtofsen i nacken som en del föräldrar envisas med att spara ut på sina pojkar (har fenomenet kanske ett namn?)
Jag trodde (och hoppades) att det var något som dog ut med 90-talet, men icke :arghh:Trenden har tydligen överlevt, eller återuppstått.

Tyckte redan som barn att det var ofantligt fult, och jag har, vad det verkar, inte ändrat mig när det gäller den saken.
prinslock har jag för mej att det heter. Tyckte pojkarna på mitt dagis på 80-talet såg urlöjliga ut. Har det alltså kommit tillbaka? :yuck: hoppet är ute för mänskligheten :( fattas bara att hockeyfrillan får en comeback :turd:

prinslock har jag för mej att det heter. Tyckte pojkarna på mitt dagis på 80-talet såg urlöjliga ut. Har det alltså kommit tillbaka? :yuck: hoppet är ute för mänskligheten :( fattas bara att hockeyfrillan får en comeback :turd:
Vi har en kille på jobbet som har en sådan, ser inte så fint ut i mina ögon, men så länge han är nöjd så behöver jag inte bry mig. :)

På min mellanstadieskola (vid millennieskiftet) kallades det för råttsvans, eftersom dom som hade sån alltid hade den flätad :angel:
Bautaråtta med svans
3e5401a0-2df3-46ce-8304-b8196a1755a4

Att Gina Dirawi får så jäkla mycket skit som programledare för idol, skäms när jag läser vad folk skriver på sociala medier, fy sjutton! :rage: bara för att hon tar mycket plats och har kläder som sticker ut, blir så trött!

Jag stör mig på att folk generellt inte greppat det här med perspektiv när man fotar...
CdRKQUQUYAERj1A.jpg

Mvh har haft lite för många råttor för att kunna låta bli att störa mig på skrämselhickan folk får jämt över dessa "gigantiska" råttor :p
Som den här?
3e5401a0-2df3-46ce-8304-b8196a1755a4

var visst en bisamråtta.

Att Gina Dirawi får så jäkla mycket skit som programledare för idol, skäms när jag läser vad folk skriver på sociala medier, fy sjutton! :rage: bara för att hon tar mycket plats och har kläder som sticker ut, blir så trött!
Får hon? Det har jag missat! Jag och morsan sitter istället varje idolkväll och snackar om hur förbannat bra hon är som programledare och att hon utklassar de flesta på den punkten.

På min mellanstadieskola (vid millennieskiftet) kallades det för råttsvans, eftersom dom som hade sån alltid hade den flätad :angel:

Ja, det är sant det, så kallades de. Har hört både prinslock och råttsvans.
Trodde också att de var borta, tills jag för någon vecka sedan såg några knaddar med tofs, och nu tycker jag att de är "överallt" :cautious:

Och angående hockeyfrillan, så hade den ju redan en sorts come back i lightversion någongång där i början av 2000-talet(?):sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 248
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 190
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 951
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 038
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka