Jag stör mig på evighetslånga telefonköer![]()
... med vidrig hissmusik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på evighetslånga telefonköer![]()
Muzak... med vidrig hissmusik![]()
Hellre det än en ringsignal, ringsignalen ger bara falska förhoppningar varje gång det knäpper till!... med vidrig hissmusik![]()
Aha, för en med spikrakt hår är det svårt att föreställa sig. Tänk, vad man kan lära sig! Och tänk vad jag aldrig hade vetat detta ifall jag inte skrivit här - det är ju liksom inte så ofta man får chansen att analysera andra kvinnors duschvanorHaha, inte dka du skämmas! Det är var så främmande för mig att de skulle ta slut samtidigt att jag inte ens tänkt på detjag har väldigt lockigt hår, och relativt torrt. Så använder inte ens schampoo varje gång jag "tvättar" håret. Balsam går det åt ordentliga mängder av dock, för att jag ska kunna reda ut trasslet öht
![]()
Aha, ännu en förklaring! Jag har alltid bott på ställen med väldigt hårt vatten.Det beror på vattnet också, är det hårt går det åt mer schampo. Här är vattnet extremt mjukt så när jag varit borta där det är hårdare och kommit hem brukar jag överdosera av misstag första hårtvätten![]()
Tänk, vad man kan lära sig! Och tänk vad jag aldrig hade vetat detta ifall jag inte skrivit här - det är ju liksom inte så ofta man får chansen att analysera andra kvinnors duschvanor![]()
Ja, hon kan säkert må dåligt i kroppen, men enligt henne har hon fått whiplash av den här "olyckan"... Så det är väl det jag stör mig på mest. En hare liksom...
My name is Christina Oliva and I change people's lives, one hair extension at a time.
Jag DÖR! Och programmet heter Hair goddess och verkar vara en reality om någon som sätter i hårförlängningar.JAG ORKAR INTE!
![]()
Det här är varför jag tappar tålamodet totalt med mina kollegor...
Men jag förstår inte varför evighets-chattrådar är jobbigt? I och med att de återkommer så tycker väl användare om dem? Eller är det bara vissa sorter som är okej?
Exakt så förklarade en råttexpert den där virala bilden häromdagen. Det handlade om att den hölls nära kameran helt enkelt, enligt honom.Jag stör mig på att folk generellt inte greppat det här med perspektiv när man fotar...
![]()
Mvh har haft lite för många råttor för att kunna låta bli att störa mig på skrämselhickan folk får jämt över dessa "gigantiska" råttor![]()
Jag ställde en fråga eftersom ditt inlägg antydde att evighetstrådar var något jobbigt, men ingen exemplifiering gjordes. Det finns rätt många evighetstrådar (Vad gör ni, den om mat och den om vad man läst osv) och jag undrade om det fanns en gradering inom själva begreppet "evighetstrådar"?Vem har sagt något om att vissa sorter skulle vara okej? Vad "användare" tycker om har jag inte heller nämnt något om, jag skrev om vad jag själv tycker.
Min personliga åsikt är att evighetstrådar utarmar forumet, eftersom mixen av ämnen om stort och smått som dyker upp, lever och försvinner är charmen med ett diskussionsforum. Enlkgt min personliga smak. Dessutom skapas lätt starka kompisgäng som inte gör det direkt inbjudande för nykomlingar. Enligt min personliga åsikt. Därför jag i olika sammanhang föreslagit att den gamla avdelningen för trams och chattande skulle återupplivas, men det lär inte hända.
Jag har inte sagt att ordvalet "användare" var felaktigt, jag betonade att det jag skrivit handlade om mig och mina personliga åsikter, inte om användare. Och jag har heller inte undrat över varför trådarna finns, bara förklarat att jag inte tycker om dem.Jag ställde en fråga eftersom ditt inlägg antydde att evighetstrådar var något jobbigt, men ingen exemplifiering gjordes. Det finns rätt många evighetstrådar (Vad gör ni, den om mat och den om vad man läst osv) och jag undrade om det fanns en gradering inom själva begreppet "evighetstrådar"?
Angående "användare" så var det ett ordval jag gjorde för att särskilja de som enbart läser och de som aktivt deltar i trådar, jag kan inte se att det var felaktigt? Jag håller med om att mixen av ämnen är en av många saker som gör diskussionsforum intressanta, men de evighetstrådar som finns uppe nu tar inte över forumet. Så som jag ser det finns det en anledning till att just de trådarna återkommer, annars skulle de försvinna.
Vad gäller kompisgäng så finns de väl lite överallt på forumet? Det blir väl så när man är aktiv, jag har iaf inte märkt av någon negativ stämning (eller liknande) för att jag hoppat in i en tråd och börjat skriva.
Jag försökte förklara varför jag formulerade mig som jag gjorde. Om du tycker att jag läser in för mycket så får jag tänka på det nästa gång jag svarar på ett inläggJag har inte sagt att ordvalet "användare" var felaktigt, jag betonade att det jag skrivit handlade om mig och mina personliga åsikter, inte om användare. Och jag har heller inte undrat över varför trådarna finns, bara förklarat att jag inte tycker om dem.
Du läser in så mycket annat i det jag skriver att jag för min del sätter punkt här, det blir bara tjatigt annars.
Precis!Exakt så förklarade en råttexpert den där virala bilden häromdagen. Det handlade om att den hölls nära kameran helt enkelt, enligt honom.
Var har du sett någon gradera dem? Det har nog jag inte sett.@mandalaki @Reykjavik jag tycker mig se en gradering i vilka evighetstrådar som är 'bra' och vilka som är 'mindre bra'. Men det är heller ingen ny diskussion den har funnits mer eller mindre under hela min buketid. Men samtidigt, om en inte gillar dem (det hör är ju en av dem) så skriv inte i dem.