Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade med dem bägge två. Först inkasso och summan, sen till fogden. Kommer inte bli en prick eller anmärkning. Tack för svar! Inte kul alls detta.

Det är ju mitt fel i första läget när det gick vidare til inkasso men sen. Nope förbannade jävla postmord! Har tillbringat en timma med att genomsöka allt som handlats till hus mm som kan gå på faktura. *morr*
Ah vad bra! Nä precis, 3 år med prick pga Postnord vore lite, mja... :crazy::turd:

Jag stör mig på att jag verkligen borde sova, inte sover, inte vill sova och måste upp tidigt imorgon. Dessutom börjar mitt humör bli åt helvete nu just eftersom jag är så galet trött.

(Ja, jag är en idiot som inte lägger mig nu på en gång och stör mig på det också)

Att ingen vill segla in i mitt liv, vifta med ett trollspö och göra så att min make blir rutinerad ryttare på en sekund samt ge oss 100 lax så vi kan åka på en fantastisk ridresa ihop.

Och så stör jag mig på alla satans våldtäktsmän och jävla Aftonbladet. Men de ger mig sån huvudvärk att jag inte orkar fokusera mer på dem.

Att min surf i telefonen är slut...
Har hänt nu två månader på raken annars aldrig, vet inte vad jag gjort som drar så mycket?

Jag har nyss fått barn och tycker det är kul att få vara med andra mammor och deras bebisar, tex brukar vi träffas i en grupp i kyrkan och sjunga osv. Känns så kul att vara ”en i gänget” då jag inte har så många kompisar jag umgås med. Känner mig ofta lite udda i grupp sådär men nu har vi ju barnen gemensamt. Det känns så kul!

Tills idag då jag fick kommentaren ”Du har bara ett barn?” och kände mig udda IGEN... :meh:

Nej, jag tog det inte jättehårt och det förstörde inte alltihop, men det stör mig!

Jag har nyss fått barn och tycker det är kul att få vara med andra mammor och deras bebisar, tex brukar vi träffas i en grupp i kyrkan och sjunga osv. Känns så kul att vara ”en i gänget” då jag inte har så många kompisar jag umgås med. Känner mig ofta lite udda i grupp sådär men nu har vi ju barnen gemensamt. Det känns så kul!

Tills idag då jag fick kommentaren ”Du har bara ett barn?” och kände mig udda IGEN... :meh:

Nej, jag tog det inte jättehårt och det förstörde inte alltihop, men det stör mig!
Ehh vad skulle det spela för roll! Vilket pucko!

Den årliga höstdepressionen...

Jag hatar verkligen mörkret, har ändå försökt med extra vitaminer och solsemester för att inte trilla dit i år igen. Men det verkar vara omöjligt, vill bara dra ett täcke över huvudet och inte komma ut igen förrän i mars.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
9 279
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 956
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 040
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka