Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att fastighetsskötaren var här igår. Hällde nåt i toan och spolade inte efter sig. Hoppas problemet är fixat nu jag har felanmält samma sak 4 ggr nu.
Jätte kul att komma hem till efter ett 11,5 timmars pass

Huvudvärk! Normalt har jag ytterst sällan problem med huvudvärk men den här veckan har jag haft värk dagligen. Något stämmer inte.

Stör mig på att ett brevlådepaket som enligt avin kunde hämtas hos Dhl-ombudet mellan den 18e e kl 11 och den 29e inte fanns att hämta ut. Gick hem och kollade på deras spårningssida men där fanns det inte. Idag står det att det hanterats på terminal den 17e :confused:

:banghead:

:meh:

Att jag sparat Världscupshoppningen till senare ikväll, för att kunna njuta av den själv vid dator... och läser resultatet här på Buke innan. Fan.

(Sen funkade inte SVT play på min dator, så det var ju lika bra då...)
:(

Jag stör mig på att posten inte uppdaterat var mitt rekommenderade brev befinner sig sen den 19;e :arghh:
Bergis har dom förlagt det :meh:

Var till en spelbutik för att lösa in mina trisspresentkort. När jag fick dem stod det att man kunde ta med koderna och få fysiska lotter men i spelbutiken vägrade de lösa in dem :meh: Så nu måste jag krångla och antingen skriva ut streckkoderna (går inte eftersom min skrivare strejkar) eller skrapa dem på svenska spels hemsida (har inget konto där så måste fixa ett och har inte skaffat mobilt BankID ännu så måste starta segdatorn för att kunna skapa konto med BankID).
Störigt.

Bästa stunden på dagen, morgonkaffe och cigg på verandan och väntar på postmoppen som ska leverera 3 paket (skor, handväska och facinator som jag beställt då jag ska till Melbourne cup om ett par veckor. Klänningen är redan här :love: ) och tracking säger att övriga detaljer skulle vart här i lördags - alltså måndag, nu är det tisdag! MEN så åker han förbi vår brevlåda = noll post!

Vi väntar båda två på våra nya körkort dessutom som borde vara på g.
Sambon har förnyat sitt och jag har överfört mitt svenska till australienskt. Såå nyfiken på kortet :o:D

Men nä. Inte idag heller tydligen, det enda negativa med att bo på en ö :cool:

Stör mig obeskrivligt mycket på ett pyssel som en annan person gjort.
Denne har tagit en bild på turtles och gjort som tryck på en t-shirt som present till ett hängivet turtlesälskande barn.
Trycket är fel då hon gett figurerna fel färger på sina masker, inte bara blandat ihop dem utan dessutom satt dit andra färger än de som ska vara där.
Jag påpekar detta (då jag är en geek och är uppvuxen med dessa figurer) på ett försiktigt sätt och i all välmening, barnet lär bli mäkta besviket när denne får en tröja med fel färger liksom. (Som att få en rosa Batman eller en röd Bart Simpson..).
Får som svar att ”Det beror på vilken bild man tittar på på Google” och ett snäsigt ”jag har koll!”.

NEJ du HAR ju inte koll. Därför har du gjort helt fel. Och om du googlar så ser alla miljoner träffar (förutom typ en) ut på det korrekta sättet.. liksom.. gah! :banghead::wtf::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
9 285
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 962
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 040
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka