Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Allt detta händer våra svenska män för att man vill ta bort fokus från de egentliga våldtäkterna & de som utför dem!!!!!Vilken fantastisk korrelation det verkar vara mellan att stötta Martin Timell och att inte kunna skriva!
Från hans patetiska stödgrupp på fb:
Jag kanske har fel men . Tycker de är fel av vissa folk att hänga ut Martin på de sättet å allt. Vi vet ju inte än om allt är sant. Årets andra sidan tycker ja att även OM han skulle ha gjort något sånt så tycker ja de är fel att hänga ut folk på sociala medier över huvudtaget. Men jag är vell den enda som tycker så säkert.d
————
(På illgrön färgplatta)
hur kommer det sig att både kroner och timell i samma veva luktar bull på lång väg
————
Fan ta tv4 dom är falska som satan ursäkt språket men dom kan dra åt helvete Martin ti mellan är våran man
————
De tipsar också varann om att man kan få in Äntligen hemma i Finland. De tänker väl stödtitta.![]()
Fast han är väl Finlands problem nu?Sista, jag lovar.
”Jag säger inte att det Martin gjort är rätt men jag stöttar honom i detta ändå det finns större problem i Sverige än Martin.”
Sista, jag lovar.
”Jag säger inte att det Martin gjort är rätt men jag stöttar honom i detta ändå det finns större problem i Sverige än Martin.”
Vilken fantastisk korrelation det verkar vara mellan att stötta Martin Timell och att inte kunna skriva!
Jag kanske har fel men . Tycker de är fel av vissa folk att hänga ut Martin på de sättet å allt. Vi vet ju inte än om allt är sant. Årets andra sidan tycker ja att även OM han skulle ha gjort något sånt så tycker ja de är fel att hänga ut folk på sociala medier över huvudtaget. Men jag är vell den enda som tycker så säkert.d
————
(På illgrön färgplatta)
hur kommer det sig att både kroner och timell i samma veva luktar bull på lång väg
————
Fan ta tv4 dom är falska som satan ursäkt språket men dom kan dra åt helvete Martin ti mellan är våran man
————
De tipsar också varann om att man kan få in Äntligen hemma i Finland. De tänker väl stödtitta.![]()
”Allt detta händer våra svenska män för att man vill ta bort fokus från de egentliga våldtäkterna & de som utför dem!!!!!”
(Kvinna i gissningsvis 40-årsåldern som beskriver sig som babe with an attitude)
![]()
Och är Finlands sak vår? Eller hur var det nu?Fast han är väl Finlands problem nu?
Man blir fasiken dum i huvudet på folk!
![]()
Det är stoppat i Finland med. Var ska alla stackars Timellare titta på sin idol nu?![]()
Vilken fantastisk korrelation det verkar vara mellan att stötta Martin Timell och att inte kunna skriva!
————
(På illgrön färgplatta)
————
————
”Allt detta händer våra svenska män för att man vill ta bort fokus från de egentliga våldtäkterna & de som utför dem!!!!!”
(Kvinna i gissningsvis 40-årsåldern som beskriver sig som babe with an attitude)
![]()
Sista, jag lovar.
Dessvärre gör inte den timellska stödgruppen det.
Jag. Saknar. Ord.
————
(På illgrön färgplatta)
————
————
En man tog upp något om Lollos tidigare utvikningar, och något om att vandra omkring i underkläder och
Jag vet, det är djupt deprimerande.Det var fruktansvärt att gå in och läsa där.
Minns inte de exakta orden, men kvinna, gissningsvis 40+, tyckte att #metoo gått för långt, tänk på alla de stackars männen som nu mister sina jobb(och nej, det var inte ironi)
En annan, ung kvinna, skrev något nedlåtande om "sliddjuret".
En man tog upp något om Lollos tidigare utvikningar, och något om att vandra omkring i underkläder och badtunnebadande, alltså att man ju då får skylla sig själv.
När jag läser allt sådant där så får jag känslan av att det är samma typer som upprört skriver något om "tvångskastrering" och "vart är detta landet på väg" när de på aftonblaskan läst en artikel om någon frikänd våldtäktsman/pedofil.
De vill säga, så länge gärningsmannen inte är en kändis de själv gillar![]()
Lulu, menade jag ju förstås
sådär oinsatt är jag tydligen i kändisar![]()
Om han var osäker på hur hans beröring skulle tas emot borde han dock ha låtit bli den.Vill dock lyfta fram lite. Pratade med 2 entreprenörer igår modell lite äldre. Var ute på kundbesök varav den ena klappar mig på axeln/övre armen på hälsning.
När jag gjorde likadant vid hejdå pustade mannen och sa vad skönt jag blev rädd att du tog illa upp vid beröringen. Man har ju fått en tankeställare efter all uppståndelse
Bara att de reagerat Härligt!
Jag hoppas att jag hade svarat att om du inte är säker på om en (enligt dig själv väment) beröring eller kommentar kommer att tas emot, så bör du låta bli. (Eller fråga först, om det är en situation som rimligtvis möjliggör det.)Vill dock lyfta fram lite. Pratade med 2 entreprenörer igår modell lite äldre. Var ute på kundbesök varav den ena klappar mig på axeln/övre armen på hälsning.
När jag gjorde likadant vid hejdå pustade mannen och sa vad skönt jag blev rädd att du tog illa upp vid beröringen. Man har ju fått en tankeställare efter all uppståndelse
Bara att de reagerat Härligt!
En svensk tiger.Och är Finlands sak vår? Eller hur var det nu?