Sen stör jag mig på att buke har dom bästa smileysarna som finns. Å trots att messenger, snabchat etc har 2 miljoner fler smileysar så finns det typ aldrig några bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på vilket humör jag är just nu skulle jag nog tagit med slangbellan till den personen....Åååh vad jag stör mig på sånt!!!Hade en vän som jag alltid fick vänta på och ibland ringde när jag suttit i 30 min och väntat och bara "vet du det är lite sent tror inte jag kommer" vad i
![]()
Åh vad drygt!!! Jag hade lagt ner det där om det händer mycket..... Så skönt att jag inte längre hänger med min "vän" som gjorde sån skitÅ nu har han ställt in efter vi skulle träffas, talk about last min...![]()
Åh jo ville komma hit innan jag börjar jobbet imorgon, jag sa ifrån. Dom dagar jag jobbar ligger jag på 10,5-11,5 timmars skift å ibland nån timmes övertid. Jag orkar inte med folk dom dagarna.Åh vad drygt!!! Jag hade lagt ner det där om det händer mycket..... Så skönt att jag inte längre hänger med min "vän" som gjorde sån skit
Idag stör jag mig på folk som promenerar fast de inte syns.
"Klockan är halv sex på morgonen så jag tar på mig mina svarta mysbyxor och min svarta huvtröja och går ut och kissar min svarta labrador längs landsvägen..."
Håller med.Idag stör jag mig på folk som promenerar fast de inte syns.
"Klockan är halv sex på morgonen så jag tar på mig mina svarta mysbyxor och min svarta huvtröja och går ut och kissar min svarta labrador längs landsvägen..."
Min "favorit" är personen som cyklar på fel sida vägen i mörka kläder, utan reflexer och utan cykellyse. Uppenbarligen cyklar personen på fel sida vägen pga att det finns gatlysen där, men det gör inte det hela roligare för mig precis....Idag stör jag mig på folk som promenerar fast de inte syns.
Jag får lägga band på mig för att inte stanna bilen och skälla ut folk. (har övervägt att börja dela ut reflexer....)
Ja! Åh, jag kommer på mig själv med att sakna framföralltSen stör jag mig på att buke har dom bästa smileysarna som finns. Å trots att messenger, snabchat etc har 2 miljoner fler smileysar så finns det typ aldrig några bra.
Jag saknar oftast,
och
![]()
Samma här. Har också funderat på att börja dela ut reflex...med fart...genom sidofönstret.. sådana där reflex av hårdplast, muahahaha![]()
Du ska ha såna där snap-reflexer med stålband i, dem man fäster genom att slå mot en arm eller ett ben. Kanske såna du menade förresten?
Dem kan man nog snäppa fast rätt bra när man kör förbi! Prata om att skrämmas, haha... Kommer och saktar ner strax bakom, kryper förbi och så - pang!
![]()
Jag är väl lite elak nu, men själv cyklar och går jag mycket och lyser som en julgran då.![]()