Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig hysteriskt på att jag fortfarande saknar M. Vi har varit ifrån varandra längre än vi träffades vid det här laget och min hjärna/mitt hjärta bara vägrar släppa taget.

Varför balkongen??
Jag laddade inne i lägenheten. La en tidning på golvet och ställde batteriet på.

Det är ju inte som om batteriet skulle läcka och smutsa ner liksom.
Det känns inte helt nyttigt att andas in knallgas :p

Visst är det en v70? Min lägger av om den inte går ~1 mil/dagen. Ska den stå en vecka så måste batteriladdaren vara på (det finns en smidig som kan ligga under huven vid laddning). Ålder på batteriet spelar ingen roll, men de lägger av helt fortare om bilen inte körs ordentligt. Vi avverkade 3 batterier på 1,5 år innan vi kom på hur det ska köras.
Skulle aldrig alla mig in att köpa en Volvo så nä :D Har en Hyundai i30cw.
Får kika på nån som kan ligga under huven, det vore helt klart smidigare än att släpa in batteriet i tid och otid :)

På slapptaskar till folk som är så jävla tröga när de ska gå över övergångsställen. Till synes helt friska människor. Nej men vad fan släng upp en pläd och en picknickkorg på de vita sträcken mitt i vägen. Jag kan vänta.
Mvh/ bitter hemtjänstpersonal med inte allt för överdrivet mycket tid mellan brukarna.

På slapptaskar till folk som är så jävla tröga när de ska gå över övergångsställen. Till synes helt friska människor. Nej men vad fan släng upp en pläd och en picknickkorg på de vita sträcken mitt i vägen. Jag kan vänta.
Mvh/ bitter hemtjänstpersonal med inte allt för överdrivet mycket tid mellan brukarna.
Jag tycker det jobbigaste är folk som inte ens TITTAR innan de börjar gå över :eek: ! Speciellt när det är halt - vem vet hur snabbt bilarna lyckas stanna? Eller kommer farandes på en cykel från en cykelväg och så - vips - bara rakt över vägen också... :mad: Även vid tillfällen när man tekniskt sett har företräde, så måste man väl ändå ha lite självbevarelsedrift och säkerhetstänk??

Stör mig enormt på folk som blir kränkta över att någon annan gör andra livsval än de själva. Nej! Att säga att man själv inte vill ha barn är INTE kritik mot dina barn och att säga att man själv inte är politiskt engagerad inom ett visst område är INTE det samma som att säga att dina värderingar är fel eller löjliga! :banghead:

Jag stör mig ff på att jag har ont i benet som jag lyckades spetsa på en kökskniv i fredags. Om jag bara sitter eller ligger gör det inte så ont, men då gäller det att hitta rätt läge.
Har jag otur så fick benhinnan sig ett möte med kniven.

Jag stör mig på folk som prompt måste dra med sina hundar upp på ridhusläktaren vid tävlingar. De stör inte enbart ekipagen genom att börja skälla på hunden lite längre bort utan de är också i vägen för åskådare. Alla önskar inte närkontakt av tredje graden med din hund, tack. :meh:

Tog upp det med farsgubben idag men han tyckte att det skulle bli snordyrt :p
Nu är bilen igång iaf, kan kaaaanske vara en lampinställning som var boven - vi får se framöver :p
Förutom att du måste börja köra längre sträckor nu när det blir kallt för att inte ladda ur batteriet med alla kallstarter så testa med att koppla ur batteriet varje gång du parkerar om det är något som drar tjuvström. :idea:

Folk som redan börjat julpynta :rage:

Förutom att du måste börja köra längre sträckor nu när det blir kallt för att inte ladda ur batteriet med alla kallstarter så testa med att koppla ur batteriet varje gång du parkerar om det är något som drar tjuvström. :idea:
Får göra det ja :) Och sluta vara lat kanske :angel:

Jag irriterar mig kraftigt på att det i början på varje program spelas upp slutet på förra avsnittet. Ibland är det så innan och efter paus också. :meh:

På att jag glömde nyckeln till skåpet hemma, så jag får gå i mina varma kängor hela dan :meh: Inomhus.

På min kollega som vägrar att skriva ut elevlistorna med ljus text. Listorna är i i mörk bakgrund med svart text = jag kan inte läsa ett skit.
Hon vägrar med motiveringen att det inte ser ut så på hennes skärm. :banghead:

Samt att HON inte kan läsa ljus text på mörk bakgrund. Men jag som ska notera närvaro då?

På min kollega som vägrar att skriva ut elevlistorna med ljus text. Listorna är i i mörk bakgrund med svart text = jag kan inte läsa ett skit.

Samt att HON inte kan läsa ljus text på mörk bakgrund. Men jag som ska notera närvaro då?
Då får väl hon komma och ta närvaron då! Herregud vilka stolpskott du jobbar med!

Varför inte bara lite "normal" och ha vit bakgrund och svart text :banghead: Du jobbar med ena riktiga klappträn:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 327
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 971
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 041
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka