Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns inte helt nyttigt att andas in knallgasVarför balkongen??
Jag laddade inne i lägenheten. La en tidning på golvet och ställde batteriet på.
Det är ju inte som om batteriet skulle läcka och smutsa ner liksom.
Skulle aldrig alla mig in att köpa en Volvo så näVisst är det en v70? Min lägger av om den inte går ~1 mil/dagen. Ska den stå en vecka så måste batteriladdaren vara på (det finns en smidig som kan ligga under huven vid laddning). Ålder på batteriet spelar ingen roll, men de lägger av helt fortare om bilen inte körs ordentligt. Vi avverkade 3 batterier på 1,5 år innan vi kom på hur det ska köras.
Jag tycker det jobbigaste är folk som inte ens TITTAR innan de börjar gå överPå slapptaskar till folk som är så jävla tröga när de ska gå över övergångsställen. Till synes helt friska människor. Nej men vad fan släng upp en pläd och en picknickkorg på de vita sträcken mitt i vägen. Jag kan vänta.
Mvh/ bitter hemtjänstpersonal med inte allt för överdrivet mycket tid mellan brukarna.
Det känns inte helt nyttigt att andas in knallgas
Skulle aldrig alla mig in att köpa en Volvo så näHar en Hyundai i30cw.
Får kika på nån som kan ligga under huven, det vore helt klart smidigare än att släpa in batteriet i tid och otid![]()
Tog upp det med farsgubben idag men han tyckte att det skulle bli snordyrt
Kan kolla vad min heter sen![]()
Förutom att du måste börja köra längre sträckor nu när det blir kallt för att inte ladda ur batteriet med alla kallstarter så testa med att koppla ur batteriet varje gång du parkerar om det är något som drar tjuvström.Tog upp det med farsgubben idag men han tyckte att det skulle bli snordyrt
Nu är bilen igång iaf, kan kaaaanske vara en lampinställning som var boven - vi får se framöver![]()
Får göra det jaFörutom att du måste börja köra längre sträckor nu när det blir kallt för att inte ladda ur batteriet med alla kallstarter så testa med att koppla ur batteriet varje gång du parkerar om det är något som drar tjuvström.![]()
På min kollega som vägrar att skriva ut elevlistorna med ljus text. Listorna är i i mörk bakgrund med svart text = jag kan inte läsa ett skit.
Hon vägrar med motiveringen att det inte ser ut så på hennes skärm.
Samt att HON inte kan läsa ljus text på mörk bakgrund. Men jag som ska notera närvaro då?
Då får väl hon komma och ta närvaron då! Herregud vilka stolpskott du jobbar med!På min kollega som vägrar att skriva ut elevlistorna med ljus text. Listorna är i i mörk bakgrund med svart text = jag kan inte läsa ett skit.
Samt att HON inte kan läsa ljus text på mörk bakgrund. Men jag som ska notera närvaro då?
Varför inte bara lite "normal" och ha vit bakgrund och svart textPå min kollega som vägrar att skriva ut elevlistorna med ljus text. Listorna är i i mörk bakgrund med svart text = jag kan inte läsa ett skit.