Folk som stoppar in russin i bröd och bakverk!Russin förstör allt!
![]()
Nej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som stoppar in russin i bröd och bakverk!Russin förstör allt!
![]()
Alltså, jag känner så med dig! Är inte i den fasen just nu men kan verkligen relatera. En sak att störa sig på i sammanhanget är att jag lever med en tjej som inte alls kan relatera till detta. Och ingen av de tjejer jag dejtat tidigare heller (typ, kanske någon man inte direkt frågade). Alltså, en kan tro att killar inte förstår oss tjejer men att leva med en annan kvinna är banne mig inte lätt alla gånger hellerBörjar få riktigt pms humör, bara skitsur å lust att gå med armarna i kors å sura.
Ja jösses. Folkdräkt ÄR högtidsdräktJag är helstörd på en krönika i Expressen där prinsessan Sofia kritiseras för att hon hade folkdräkt vid dopet och att det inte är korrekt "vett och etikett". Nu är inte jag en knätofsare eller speciellt rojalistisk (jag är republikan) men en folkdräkt i det sammanhanget är inte fel!
Ja jösses. Folkdräkt ÄR högtidsdräkt
Jag har varit på begravning där fanor bars av folkdräktsklädda.Ja, jag kan inte komma på något tillfälle när den enligt etikett är totalfel. Begravning möjligtvis då.
Inte relevant.Prinsessan Sofia är ju dessutom en flicka av folket så det är väl självklart hon ska bära folkdräkt? Eller![]()
Inte relevant.
Folkdräkt har inget med "folk" att göra. Det är en högtidsdräkt.
![]()
![]()
Folk som trycker sig in i tunnelbanan och mosar folk som vill kliva av. På riktigt, jag tror att dessa är efterblivna och aldrig någonsin har fått en grunduppfostran. Nu har jag till och med börjat knuffa tillbaka idioterna och säga åt dem att ta ett chill pill. Folk går av FÖRST sen kan ni hetsa er in bäst ni vill och sätta er på platser framför gamla tanter och gravida. IDIOTER
Eller folk som typ smäller dörrar i ansiktet på en. Idag på NK gick jag efter en man som såg att jag gick precis efter honom men ändå lät dörren gå igen i mitt nylle. Folk saknar dels grunduppfostran och dels normalt folkvett. Kaos![]()
Jag är helstörd på en krönika i Expressen där prinsessan Sofia kritiseras för att hon hade folkdräkt vid dopet och att det inte är korrekt "vett och etikett". Nu är inte jag en knätofsare eller speciellt rojalistisk (jag är republikan) men en folkdräkt i det sammanhanget är inte fel!