Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött... Jobbat 7-15:30, och sedan fick jag den lysande idén att köra till "stan" 8 mil bort. Rusta har 25% på mattor, och jag behövde en ny. Dessutom ville jag klaga på ett par gummistövlar från Jula som verkligen inte höll måttet (kvinnan i butiken kallade dem "skitstövlar"...:D). Så...ny matta för endast 149 kr, som dessutom är riktigt snygg :) . Plus att jag fick tillgodokvitto hos Jula, vilket betydde att jag kunde köpa de stövlar jag egentligen velat ha förra gången (men de var slut då) SAMT att jag köpte ett par skinnhandskar OCH fick lite pengar över :up: . Inte dumt!

(Kan förresten varmt rekommendera de Jula-gummistövlar som jag fick tag i igen idag. Mitt tredje par! De kostar nästan ingenting (99 kr - och just nu endast 69 kr på rea) men håller över ett år av brutalt dagligt användande i hästmiljö i lera och is.)
Bild på de du rekommenderar :). Är de fodrade?

Slöar i soffan. Magen arg, tycker inte den borde reagera på maten igår kväll, men den är å andra sidan väldigt känslig för stress. Dessutom är det dags att fylla på mer medicin nästa vecka.

Vetten kommer till Mandy om en och en halv timma.:cry: Men det ar dags. Fran i Fredags nar jag bokade det till nu har hon blivit markant samre aven om hon "trottade" pa vagen genom huset for att ga ut i morse och sniffade runt pa tomten en bra stund innan hon gick in och la sig igen.:heart

Jag är nyvaken känns lite knepigt den här tiden på kvällen. :o
Dricker te och äter en knäckemacka utan något på alls som bara doppas i muggen, gott.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
527
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 96 97 98
Svar
1 944
· Visningar
100 042
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
514
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka