Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nämen där ser man :D världen är liten som man brukar säga :)

Ja ibland kan det ta för mycket kraft att göra nått annat än att kasta. När vi tömde huset som jag ska flytta till hivade vi iväg väldigt mycket också. Det hinner bli mycket på de 45 år som dom har haft huset...

Även jag tycker det är kallt. Har nyss kommit hem från att ha skjutsat hem I. Och nu kom jag på att jag glömde sätta på "isskyddet" på framrutan :banghead: men pallar inte att klä mig och gå ner och fixa det. Får gå upp lite extra tidigt och fixa det :wtf:
Vi har ju sorterat allt så en del blir sparat men mycket av det vi slängt passar bra på loppis

Nu ar det over.

RIP

Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
Drybrucke's Amanda CDX, LP1, BH, CD, TD, HT, CGC

IMG_0568.jpg
Så vacker! :heart

Nu ar det over.

RIP

Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.

IMG_0568.jpg
Sorgligt när man måste ta bort sin älskade och bäste vän som stått upp för en i alla väder .Men om hon var så dålig som du beskrivit hade det bara varit en tidsfråga innan det det hänt ändå .Var så med min stövare men jag var självisk och väntade några dagar till innan jag tänkte avliva honom men han var död då jag kom hem från jobbet .Men hon slipper bli sämre och kanske få en smärtsam död .Tänker på dig och sänder många kramar :heart:heart

Idag fick jag @åke till att springa. Idag fick jag även beskåda hennes mest förvånande min när hon öppnade ett paket. Ett paket vars innehåll var en ring med en diamant - den minen var obetalbar. Men mest av allt är jag stolt över att jag fick henne att springa i en trappa :D

Fyra minus här nu. Skulle ropa in katten innan. Hörde hur ett vildsvin skrek i högan sky ute på åkern. Tror bestämt att eltråden fungerar som den ska...
Dessa jäkla grisar. Jag har dem runt knutarna numera. Fler och fler blir de och mer och mer mark blir fullständigt uppplöjd. Jag har stängslat med eltråd så jag hoppas de stannar på utsidan av trädgården.

Hu,bor du i ett köldhål? Här har vi +- ingenting ,helt vindstilla ,stjärnklart och vildsvinsfritt :D
Ingenting i temperatur här heller påstås det, men jag var ute på balkongen för ett tags en och jag tycker nog det garanterat är så kallt att jag inte blivit förvånad om en isbjörn gått förbi på gatan.
Okej hästen är slut och vintern hoppar vi över helt, så lite vår och värme nu då?!! Tack på förhand vädret. :up:

Ingenting i temperatur här heller påstås det, men jag var ute på balkongen för ett tags en och jag tycker nog det garanterat är så kallt att jag inte blivit förvånad om en isbjörn gått förbi på gatan.
Okej hästen är slut och vintern hoppar vi över helt, så lite vår och värme nu då?!! Tack på förhand vädret. :up:
Jag kan tänka mig att ha vinter fram till nyår,sen är jag nöjd o vill bara skippa jan-mars.

Och har hade jag precis tankt klaga pa kylan ... Det var bara 18*C och jatte blasigt idag. Nu vander dock vinden och kommer in fran stilla havet i stallet med superkalla (tycker jag) om an mattliga vindar. 10-15*C utlovas fran Torsdag tills slutet pa helgen.
Jag har just bestamt mig for att inte klaga, da jag misstanker att ingen har tycker synd om mig i alla fall.:p

Som vanligt vaknade jag vid tretiden ochvkanni te somna om. :arghh: Tur jag inte behöver stiga upp förrän vid sju. Normalt skulle jag stiga upp nu. Fortfarande finns chansen till några minuters ytterligare sömn. Om bara JB ville komma tillbaka. :cautious:

Nu ar det over.

RIP

IMG_0568.jpg
Så vacker och så sorgligt... :cry: När man skaffar valp så känns det alltid som om man har en evighet tillsammans framför sig, men åren går alltid så förtvivlat fort....

Härligt när hunden kastar sig av sängen - som ett rytande lejon - två gånger under loppet av en halvtimme runt kl 4.... :mad: Den stora (ungefär dubbelt så stor som en "normal" katt :crazy:) fula grannkatten var på besök tydligen, till både hundens och min katts förtret!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
527
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 96 97 98
Svar
1 949
· Visningar
100 330
Senast: sthu
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
514
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka