Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska försöka sova lite nu. I morgon blir det stor röj här hemma. Ska kasta all jäkla skit som gubben inte ''hinner '' fixa. Står massa kartonger och skräp i källaren med som ska eldas om vädret tillåter.
Har bett om hjälp med massa grejer, men inget händer, nu slänger jag skiten i stället. Har bett gubben sätta upp takfläkten i två, tre månader nu. Orkar inte tjata längre.
Köpte en byrå för ca en månad sen som sonen inte har hämtat, den blir brasa i morgon.
Go natt tråden.

Ska försöka sova lite nu. I morgon blir det stor röj här hemma. Ska kasta all jäkla skit som gubben inte ''hinner '' fixa. Står massa kartonger och skräp i källaren med som ska eldas om vädret tillåter.
Har bett om hjälp med massa grejer, men inget händer, nu slänger jag skiten i stället. Har bett gubben sätta upp takfläkten i två, tre månader nu. Orkar inte tjata längre.
Köpte en byrå för ca en månad sen som sonen inte har hämtat, den blir brasa i morgon.
Go natt tråden.
Varför inte skänka bort sakerna i stället så de kommer till användning?

Go natt tråden.
Heja heja!

Natti

Har 20 meter till brasan och en mil till stan. Tänker inte sitta och vänta på folk som ska komma som sen inte kommer. Och om dom sen kommer så brukar dom vara duktiga på att gnälla fast saker är gratis.
Ligger även en trave däck som jag skulle fått ut på annons, har fortfarande inte fått måtten på dom så jag kan annonsera ut dom. Dom åker dom med nu. Mitt garage är just ett garage och inte någon loppishörna.

Ligger även en trave däck som jag skulle fått ut på annons, har fortfarande inte fått måtten på dom så jag kan annonsera ut dom. Dom åker dom med nu. Mitt garage är just ett garage och inte någon loppishörna.
Tips,läs på sidan på dom,det står storlek där :idea:;) :D
jag har 4a nya dubbdäck till ford Mondeo i mitt garage,i år ska jag komma ihåg att annonsera dom.

Tips,läs på sidan på dom,det står storlek där :idea:;) :D
jag har 4a nya dubbdäck till ford Mondeo i mitt garage,i år ska jag komma ihåg att annonsera dom.
Storleken vet jag, men inte bultmönstret, vilket gubben skulle ha mätt upp i tre veckor nu. När inget händer skiter jag i det. Håller inte på och tjatar varje dag. Enklare att agera.

Det regnar och det är ruggigt, mörkt och jag är genomfrusen efter att bara rökt.
Usch! det borde vara sommar, varmt, ljust året om helst över +20° året runt.

När man inte kan sova och funderar på att hoppa över det helt, är det dåligt tajmat med övergång till vintertid.

Men jag har lyssnat på musik på Youtube och hittade en låt vi spelade i somras under semestern.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 201
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
98 011
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka