dobbis
Trådstartare
Du kunde inte låta bli va...............Lugn bara lugn, det brukar ju vara hos mig för att lite senare hälsa på dig.
Regnet har sina stadiga rundor tydligen, kanske bara är Herr John Blund vi inte har uppfostrat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kunde inte låta bli va...............Lugn bara lugn, det brukar ju vara hos mig för att lite senare hälsa på dig.
Regnet har sina stadiga rundor tydligen, kanske bara är Herr John Blund vi inte har uppfostrat?
Det regnar och det är ruggigt, mörkt och jag är genomfrusen efter att bara rökt.
Usch! det borde vara sommar, varmt, ljust året om helst över +20° året runt.
jag skickar regnet som @hallonsaft skickade hitSkicka hit lite regn? Jag diffar från den stora majoriteten bukefalister eftersom jag älskar regn! More rain to the people!
OT: Vaknade för en halvtimme sedan. Glömt bort hur däckad man blir av en ångestdämpande.Gosar med älsklingskatten och försöker avhålla mig från att beställa RC njurfoder innan blodprovet kommer tillbaka på måndag. Ja och så spammar jag buke
![]()
Man kan aldrig bara dricka ett glas julmust!Har varit på middag och druckit ca 3 liter julmust![]()