Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känslan när man för en gångs skull lyckas sova ganska bra, och katten som vanligtvis väcker pga gosbrist sover gott på annan plats än sängen, och så vaknar man okristligt tidigt av kramp i vaden istället :rage:.
När övriga två katter förstått att jag var vaken så skulle dom klappas, sen kom goskrävarkatten och skulle ta igen missat gos (ignorerar man henne så drar hon i armen på en och bräker högt). Så jag har klappat djur i en timme, innan jag slutligen gick upp samtidigt som sambon strax efter kl 6.

Nu far goskatten omkring med ett sugrör och har jätteroligt. Tur att någon är nöjd :up:

Äntligen sitter jag på bussen. Återstår att se om jag hinner med tåget från Örebro. Släpp åka via Hallsberg i alla fall så möjligheten finns fortfarande. Men det blir på minuten.

Väntar på att tiden ska gå så jag kan åka till sjukgymnast och göra ett pass. Hoppas det ger mer än de senaste typ tio besöken..

För mig skulle det ta knappt 20 minuter från där jag är nu in till jobbet. Tåget går om en halvtimma. Borde hinna.

Du menar en tråd där "någon" undrar om en del tänker alls och kallar sig själv för fårskalle, nu har jag absolut inget emot får och jag är tämligen säker på att @dobbis inte skulle ta illa vid sig över mitt "elaka" påhopp ;):p
Jag är lite osäker på vilken du menar men det finns fler som spårar ut på ett negativt sätt. Väldigt tråkigt. Det är en väldig skillnad mot att disskutera med nån/några "i riktiga livet". Det borde gå även här tycker jag utan att det ska behöva balla ur.

Min är en jättefin och gosig Horze-jacka (eller rättare sagt kappa) från Gekås, som jag fick för 600 kr = ca halva priset :) !
Jag skulle handla jacka när jag var där för en månad sedan, men eftersom dottern blev sjuk så blev det besöker inte riktigt som jag tänkt. Får ge mig ut i butik istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
525
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 95 96 97
Svar
1 927
· Visningar
99 064
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
513
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka