Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du ätit idag?
Hoppas att du kände förtroende för psykologen idag och denne kändes "rätt".
Jag har ätit.

Om jag förstod psykologen rätt så var hans huvudsakliga uppgift att göra en bedömning av mig för att sedan eventuellt lotsa vidare. Han är ju bara på VC en halv dag i veckan.

Jag somnar så fort jag lägger ifrån mig telefonen :) Har alltid kunnat somna direkt. Vaknar vid 06, med hjälp av klockan. Utan klocka vaknar jag 07. Så 9-10 timmars sömn per natt :up:

En av få saker som gör mig avundsjuk är folk som kan sova så.
Haha! Jag skulle betala väldigt bra för det.
Sov gott! ;)

Jag har ätit.

Om jag förstod psykologen rätt så var hans huvudsakliga uppgift att göra en bedömning av mig för att sedan eventuellt lotsa vidare. Han är ju bara på VC en halv dag i veckan.

Bra att du fått i dig mat!

Ok! Ja, det är väl vanligt att de måste göra bedömning ang vad för typ av terapi eller samtal etc som ska till för en.
Hoppas det blir bra iaf!

Målar du inte fan på väggen nu? Om kissen är försäkrad så blir det ju inte några JÄTTE summor om den är normalsjuk.
Tror både du o kissen skulle må bättre av en egen lägenhet.
Vi får se.
Ska ringa kliniken så fort den öppnar
Det blev ju inte så dyrt med tänderna så med lite tur blir inte detta så dyrt heller

Det beror ju på när man stiger upp. Jag brukar också lägga mig runt 21, går upp 4.30 varje morgon.
Går man upp så tidigt förstår jag att man måste lägga sig tidigt med såklart :). När jobbade på ett ställe och började kl:07:00 så vaknade jag denna tid 04:12.
Den dygnsrytmen passade aldrig mig särskilt bra eftersom jag hade svårt att gå och lägga mig tillräckligt tidigt. Tycker kvällarna är mysiga att ta vara på och inte bara komma hem och lägga sig på en gång.

Ska inte betala några 20000 i hyror
Utan jag ska hyra av en slumvärd.
Men jag tjänar efter skatt 16000 i månaden
En hyra 5450 kr i deposition plus en månad hyra och möbler på det.
Jag har inte så stora krav på möbler men de ska ju hittas och de ska transporteras
Plus då andra kostnader som kommer till.
Har en buffert men eftersom jag inte vet vad som felas katten vet jag heller inte slutnotan
Hon är försäkrad
Vad är det för fel på katten?? Du skulle ju bo hos dina vänner tills du fick tag på något ju. Har du ens kollat med idioten vilka möbler du kan ta med dig när du flyttar??

Det märks att det är höst. Mina händer är alldeles spruckna och blodiga efter att jag slarvat med salvan. Det räcker att jag glömmer/skippar en dag och så är de förstörda lång tid. Att jag aldrig lär mig :arghh: Det svider kopiöst av alla sår.

Usch o fy vad det regnar,det har pölat ner mer eller mindre hela dagen,men nu hör jag på kuvöstaket hur det bara vräker ner.

Har du ägt honom? Om det inte finns 2 gulingar med samma namn så har jag sett honom i DK.
Ja, eller ja jag hade honom på livstidsfoder. Det är en vän till mig som köpte och importerade honom till Sverige. Jag fick honom när hon skulle dra ner på sin avel.
När såg du honom i Danmark? Möjligt att han var där en stund innan han kom till Sverige.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 758
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 575
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 127
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka