Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades somna igen på eftermiddagen :o

Har dock skrivit hela 500 ord på min introduktion baserat enbart på en artikel :o :D Ibland läser man rätt artikel först trots att man liksom bara chansade mellan 34 artiklar :) Lyckades t.om. komma på fyra "research aims" med artikeln (blev tydligare än innan eftersom resultaten är tagna från en annan artikel från början som hade för mycket på gång).

Sådär ja. Det här var vad jag skulle ha overheadfilmen till.
Just den här renen är från en dingbatfont, jag har dock korrigerat den lite för den var oerhört ful innan. Mina egna djur är mer verklighetstrogna men dom ville jag inte offra på en testomgång :p
22729036_1744472388905614_1339354647111476552_n.jpg

Försökte bädda in en film i inlägget också, men den ville inte. Ska testa via nåt annat ställe

Nyvaken och så sjukt galet trött. Jag är så less på att vakna tidigt osv. Men, idag är sista dagen för från och med imorgon har jag semester fram tills anställningen tar slut på det där jobbet :D Det spelar ingen roll att arbetsuppgifter m.m. egentligen passar bra när hela kroppen protesterar mot tiderna och lite annat. Snart kan jag ta hand om mig själv igen. Snart.
Är imponerad över att du vågade ta steget. Skulle nog också behöva det

Den nedrans blå färgen, mina björkar och min hjort. Och en riven bit papper som snö. Sen insåg jag varför alla med utskurna björkar har haft vit bakgrund, för nu är ju mina genomskinliga = blått istället för brunt där barken är ful :rofl:. Så nu är frågan om jag ska byta till vit bakgrund och spara den blå till framtida projekt istället, eller om jag ska skriva ut nya träd utan hack i. Tänkte nog strunta i att måla hjorten, så då kanske det inte gör något om hacken är blå eftersom det ändå inte kommer stämma med färger?
jJAggOq.jpg

Torkat eklöv i ugnen till mina snäckor. Nu står de på balkongen och svalnar. Min BS har varit här en kortis.
Ska gå ut en sväng med Lady i det fina vädret. Sedan hägrar sängen med en bra bok

Trött, huvudvärk och måste ge tråkiga nyheter till en viktig kund - inget samtal jag känner mig jättepepp på just nu. Köpte en stor cappuccino och chocklad för att få lite energi att ta mig igenom resten av dagen.

Dricker te och skulle behöva duscha, håret är så hemskt så jag skulle nog kunna göra en tuppkam om jag försökte. :yuck:
Förbannade förkylning, förbannade feber! Orkar knappt sitta upp så en dusch känns tufft men kan ju vara bra med lite varm ånga för halsens skull.
Får ha det som mål idag helt enkelt.

Dricker te och skulle behöva duscha, håret är så hemskt så jag skulle nog kunna göra en tuppkam om jag försökte. :yuck:
Förbannade förkylning, förbannade feber! Orkar knappt sitta upp så en dusch känns tufft men kan ju vara bra med lite varm ånga för halsens skull.
Får ha det som mål idag helt enkelt.
Jag tog in en pall i duschen, det är tungt att duscha när man är förkyld och kan man göra det enklare är det ju bara bra :D

Jag vill bli frisk nu :arghh:

Den nedrans blå färgen, mina björkar och min hjort. Och en riven bit papper som snö. Sen insåg jag varför alla med utskurna björkar har haft vit bakgrund, för nu är ju mina genomskinliga = blått istället för brunt där barken är ful :rofl:. Så nu är frågan om jag ska byta till vit bakgrund och spara den blå till framtida projekt istället, eller om jag ska skriva ut nya träd utan hack i. Tänkte nog strunta i att måla hjorten, så då kanske det inte gör något om hacken är blå eftersom det ändå inte kommer stämma med färger?
jJAggOq.jpg

Behåll den blå! Ser sådär mystiskt och vackert ut tycker jag :)

Hemkommen från kompisen där jag fick lite bebismys :love: okej min bebis är inte ens nio månader så han är fortfarande liten, men det är nåt visst med dem när de är så småttiga och bara finns till :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 618
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka