Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill åka till Friends i slutet av november (brukar alltid gå på slutshowen på söndagen). Har pengar så det räcker till mig, morsan och farsan.
Men jag vet inte än när (OM) min titthålsoperation i knät blir... Så hur länge kan man vänta med att köpa biljetter dit? Fanns kvar idag iaf, hyfsade platser
Du får väl ett par kryckor,så åk.

1a maskinen igång, ca 1kubik ved sågad o staplad (nästan allt) nu ska jag tända kaminen och fundera ut vad det ska bli för mat idag,men först kaffe o lussebulle.

Idag åkte däcken på då det har snöat hela dagen och på höjderna har det lagt sig och skulle komma rikligt inatt ..Blev lite chockad idag då jag varit till orsa med plantband och passerade lassarettet i mora och helt plötsligt kom en älg över vägen från sjukhuset men som tur hann lastbilen framför stanna så älgen klarade sig

Alltså. Jag gick förbi en affär och tänkte på buke.... :D
20171024_154235_001.jpg

Priset känns liiiiiiiiite mastigt..... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka