Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter middag och ska snart börja jobba. Har haft mysdag med ledigt, massage, handling och sen lite hästjobb. Nu har jag käkat och ska öppna kontoret..
Har lyssnat på ljudbok hela dagen och ville inte sluta. Nu får jag lyssna igen. Spännande!

Ska smaka någon ny glögg jag hittade också, gjord på äpple och fläder.

Psyket håller trots en dag kantad av mindre besvikelser. Av två inbokad patienter dök noll upp. Av två försök att hämta ut ett par skor så resulterade det ena i hemvändande efter legitimation och det andra i att jag fått herrmodellen. Äter nu grönkål med ett lätt magknip. Varför nöja sig med småbesvikelser när man kan reta upp magen ordentligt? :cautious:

Psyket håller trots en dag kantad av mindre besvikelser. Av två inbokad patienter dök noll upp. Av två försök att hämta ut ett par skor så resulterade det ena i hemvändande efter legitimation och det andra i att jag fått herrmodellen. Äter nu grönkål med ett lätt magknip. Varför nöja sig med småbesvikelser när man kan reta upp magen ordentligt? :cautious:

*stor kram* om du vill ha :heart Vissa dagar är bara värdelösa :down:

Exet har precis låtit mig veta att favorit katten har en tumör i örat :cry: Den ska opereras den 15:e så får de väl se om den är elakartad eller inte.

Nu hittade de anledningen till att öroninfektionerna inte velat släppa i alla fall.

Goskatten :(:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31