R
Reykjavik
They are everywhere!![]()
![]()
Snart kommer det väl annonser på Buke om flamingos också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
They are everywhere!![]()
![]()
Snart kommer det väl annonser på Buke om flamingos också![]()
Grattis?Ja, det känns som om jag startat något hemskt... eller hemsökande iaf!![]()
Grattis?
Nu sitter jag och försöker lista ut om man säger Flamingos (plural) på svenska... det låter inte riktigt rätt?![]()
”Flamingoernas”Länkar för jag har redan ont i huvudet och det här gav mig ännu mer ont: https://sv.wiktionary.org/wiki/flamingo![]()
Hushållspapper.Varit och handlat mat. Hittade min fint skrivna inköpslista på gräset när jag kom hem. Men lyckades komma ihåg nästan allt. Utom kaffefilter. Jag åker inte till centret igen bara för ett gäng kaffefilter så nu är frågan hur jag ska överleva fram till fredagen
.
Psyket håller trots en dag kantad av mindre besvikelser. Av två inbokad patienter dök noll upp. Av två försök att hämta ut ett par skor så resulterade det ena i hemvändande efter legitimation och det andra i att jag fått herrmodellen. Äter nu grönkål med ett lätt magknip. Varför nöja sig med småbesvikelser när man kan reta upp magen ordentligt?![]()
Exet har precis låtit mig veta att favorit katten har en tumör i öratDen ska opereras den 15:e så får de väl se om den är elakartad eller inte.
Nu hittade de anledningen till att öroninfektionerna inte velat släppa i alla fall.
Goskatten![]()
Åt för mycket vitchokladmousse.
Kisse då![]()
![]()
Tycker att han har haft det tillräckligt jobbigt livet och bara skulle få ha det mysigt sen han fick flytta med in oss (och monsterkatten).