Jäklar vad trött jag är. Ska försöka sova en stund när minstingen sover middag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe? Det ser ut som en ren från den amerikanska tomtens släde ju!Hjortar har ju andra horn dessutom väl?
Renar har inte så där lång hals. Det är ingen ren.Konstruktivt.
Men nej, det där är en ren. På bilden med blå bakgrunden är det däremot en hjort.
Det går inte att påstå att den är särskilt verklighetstrogen på något plan, så halsen är nog minsta problemetRenar har inte så där lång hals. Det är ingen ren.
Det blåser halv jävla höststorm här. Men i em ska jag till däckhotellet och skifta däckPåminner ni mig om det sådär framåt 13 eller så? Annars lär jag definitivt åka hem efter jobbet
![]()
Ägaren bestämmer vem som ska få köpa. Det är ingen skyldighet att sälja till högstbjudande.Någon som kan stilla min nyfikenhet?
Ett hus är till salu. Blir visning. Första budet inkommer först 3 dagar efter budgivningen. Helt plötsligt är det 5 st som budar. Dom budar i exakt under ett dygn, sen stannar det av i 4 1/2 dag
Ingen som har stannat utan det bara står still. Varför blir det så
Ägaren vill inte sälja till högstbjudande? Hittat fel på huset? Väntar in en till visning eller vad?! Jag är nyfiken![]()
![]()
Godmorogn. Just kommit tillbaks från VC och vet inte om jga ska skratta eller gråta. Tur jag inte lämnar blod om vi säger så. 5ggr vart de tvungna att sticka innan mina vener släppte till lite blod. De var på väg att ge uppHur förklarar man det för läkaren? _jag lovar, jag glömde inte lämna prover de vägrade ta det
Blir nog bra i alla fall. Ett stort blåmärke på ena armen.
Nu ska jag jobba vidare. Funderar på om det är idag jag ska smita iväg och köpa ny telefon (för jobbet) eller imorgon.
Ägaren bestämmer vem som ska få köpa. Det är ingen skyldighet att sälja till högstbjudande.
Om man inte är nöjd med buden så väntar man in högre bud.
Vill inte spekulanterna höja så blir det ingen affär.
Om @cili i säger att det är en ren så är det en ren. Det är ju hon som har gjort konstverket.Renar har inte så där lång hals. Det är ingen ren.
@cili! Eller om någon annan än tekakemästaren törs svaratänkte baka dina tekakor imorn - har hittat 6 kg vetemjöl men har helt slut på vetemjöl special
går det lika bra med vanligt mjöl tro?
(Om inte, vad fan ska jag göra med 6 kg vetemjöl? Hjälp!)