Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra försöker med samma sak men pannkaka är väl mat och våfflor är typ kusin med pannkaka? Så måste det vara så man kan äta det ibland om det är onsdag eller nåt?Inget gottis på en tisdagDessutom är det nog bra med riktig mat
![]()
@tanten: Bättre än innan iaf, heja dig!![]()
Kostnaden för katten kommer motsvara hyrorna jag ska betala för att kunna flytta.? Utesluter det flytt?
Min man har varit enhetschef för ett skolkök. Enligt honom: Pastasallad ok, inte mannagrynspudding. Det är mer åt efterrättshållet som du säger.@Klara - du som jobbar med det, är det ok om jag frågar om skolmat? Är nämligen lite fundersam på att det serveras mannagrynspudding med sylt till lunch på A's skola på torsdag. Det känns som en efterrätt för mig? Enda alternativet är pastasallad, vilket inte heller känns optimalt? Jag är van vid närproducerat, ekologiskt och rejält från fsk. Är jag bortskämd bara? Det är kanske helt normalt? Jag kommer iaf ha en tokhungrig dotter på torsdag em...
Läste nu. Oliver och salladsost i pastasalladen. A kommer inte äta något alls...Min man har varit enhetschef för ett skolkök. Enligt honom: Pastasallad ok, inte mannagrynspudding. Det är mer åt efterrättshållet som du säger.
Blir ingen flytt denna månad.
Måste till veterinären med katten
Kostnaden för katten kommer motsvara hyrorna jag ska betala för att kunna flytta.
Flytten får bli framskjuten tills jag har råd.
Eftersom jag faktiskt ska starta ett hem från scratch så kostar det även om man köper begagnat
Läste nu. Oliver och salladsost i pastasalladen. A kommer inte äta något alls...![]()
De äter sist av 700 elever där många innan henne haft samma tanke. Det lär vara mer oliver än sallad kvar? Dessutom kommer hon troligen inte vilja vara så petig i skolan och kommer då välja att inte äta alls.Kan hon inte bara peta undan oliverna och osten?
Har du sett fåglarna alltså filmenDagens mest random: sitter i soffan med bebis och gör helt plötsligt ett ljud från hörnet av rummet. Tittar dit och där sitter en FÅGEL?! Den fladdrar iväg i lägenheten och försvinner. Ropar på sambon och vi påbörjar operation leta fågel.
Hittar den bakom en sko (!) på golvet en trappa ned i hallen, lyckas få den att flyga ut.
Ingen aning om hur den kom in, inget öppet liksom. Mer än ytterdörren då sambon gått igenom den med hunden någon timme innan - men då hade han ju märkt om en fågel swishade förbi hans huvud..!
Mycket märkligt...!
Men vad kostar pensionatet per natt då??Kostnaden för katten kommer motsvara hyrorna jag ska betala för att kunna flytta.
Flytten får bli framskjuten tills jag har råd.
Eftersom jag faktiskt ska starta ett hem från scratch så kostar det även om man köper begagnat