Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tid hos doktorn 8.20. 8.45 fick jag komma in och typ 10 min senare var jag i bilen igen.. Han kunde väl inte riktigt veta vad det var men jag har fått antibiotika på recept. Han föreslog att jag kanske ska vara hemma idag och imorgon iom att jag måste ha skyddshjälm på mig och den sitter direkt på mina knölar, som ju gör ont utan att jag ens petar på dom.. Ska höra med chefen om jag kan vara hemma imorgon. Har semester mån-tis, så det vore kanske bra om pannan får långvila så det har bättre chans att läka...

Hemsk morgon! Vaknade med migrän och var tvungen att spy galla typ direkt jag klev upp :(
Fick med nöd och näppe iväg dom stora till skolan. Det är inte ofta dom kan ta instruktioner när jag ligger döende i soffan men idag gick det som tur var.
Men inte en chans i helvete att jag orkade ta mini till förskolan så maken ringde och sa att hon inte kommer. Så himla ironiskt bara att den dagen jag verkligen skulle behöva henne där så jag kunnat vila upp mig så kan jag inte ens ta mig dit för att lämna henne O_o :banghead:
Fick dessutom ringa och avboka mitt möte på AF idag. Känner mig som en skurk :(
Det börjar lätta nu efter 3 timmar döendes i soffan. Ska nog orka gå upp nu och mata katten som inte fått sin frukost än. Hon har inte varit lika förstående som hunden som bara gick och la sig igen och tänkte sovmorgon :o :p
Blir många dreamies till lunch tror jag så hon blir glad på mig igen :D

Suck. Avsnoppad rejält direkt på morgonmötet. Skulle säga något, men blev avbruten och de pratade med varandra istället.
Skyll er själva. Jag tänker inte bidra med något mer. Och vi har veckomöte idag. En timmes tigande från min sida.

Vi är varslade. Längtar efter uppsägningen.....

(:meh: offerkoftan är just nu rätt varm och skön trots allt. Orkar inte ta strid....)

Får visst en till leverans imorgon mellan 08.30-11.30. Tur man inte har något liv och kan vara hemma :meh:
Såg att det är handdukstorken som kommer :love:

Fått avisering om att hämta ut två paket med men idag pallar jag inte :crazy:
Ännu fler badrumsgrejor. Spännande att se om det kommer ännu fler paket. Beställde allt utom en sak från samma ställe, ändå skickar dom i olika paket (4 olika leveranser från samma ställe nu liksom :p)

Nu dricks det kaffe och håller koll på katten som leker med Tv:n O_o

Väntar på att gubben ska komma hem. Ska hälsa på min bortgångna kompis mor. Alltid lika jobbigt och hälsa på henne. Men hon är väldigt ensam då hennes barn bor på Gotland. Hon har heller ingen som kan hjälpa henne.

Har lyssnat på musik i ca 4 timmar nu. Hade tänkt duscha 12.30 men måste ju lyssna klart. :D Snart blir det Ellen. Duschar nog efter det. :idea:

Suck. Avsnoppad rejält direkt på morgonmötet. Skulle säga något, men blev avbruten och de pratade med varandra istället.
Skyll er själva. Jag tänker inte bidra med något mer. Och vi har veckomöte idag. En timmes tigande från min sida.

Vi är varslade. Längtar efter uppsägningen.....

(:meh: offerkoftan är just nu rätt varm och skön trots allt. Orkar inte ta strid....)

Åh, de har alltså inte vuxit upp ännu... :grin: De är sådana totala puckon att JAG blir helt matt bara av att höra om dem! :meh:

Hemsk morgon! Vaknade med migrän och var tvungen att spy galla typ direkt jag klev upp :(
Fick med nöd och näppe iväg dom stora till skolan. Det är inte ofta dom kan ta instruktioner när jag ligger döende i soffan men idag gick det som tur var.
Men inte en chans i helvete att jag orkade ta mini till förskolan så maken ringde och sa att hon inte kommer. Så himla ironiskt bara att den dagen jag verkligen skulle behöva henne där så jag kunnat vila upp mig så kan jag inte ens ta mig dit för att lämna henne O_o :banghead:
Fick dessutom ringa och avboka mitt möte på AF idag. Känner mig som en skurk :(
Det börjar lätta nu efter 3 timmar döendes i soffan. Ska nog orka gå upp nu och mata katten som inte fått sin frukost än. Hon har inte varit lika förstående som hunden som bara gick och la sig igen och tänkte sovmorgon :o :p
Blir många dreamies till lunch tror jag så hon blir glad på mig igen :D
Migrän är vidrigt :cry:

Nu har hästarna definitivt börja på höstkänslor. Var ute på Annie med Aramis som handhäst och skulle trava uppför en backe. Annie började galoppera, Aramis taggade till rejält och det slutar med att Annie bockar som en galning samtidigt som hon balanserar på kanten till ett dike. Pulsen gick upp rejält innan jag fick stopp på det hela. Knäpphästar :nailbiting::love::p!

Tar en liten paus från skärselden som är Excel... har sovit så ruskigt dåligt hela veckan (typ max tio timmar på fyra nätter, kanske) men jag fick verkligen energi av att träffa en av mina bokcirklar och skratta i två timmar igår känner jag - jag känner mig plötsligt som folk igen. Himla skönt!

Får visst en till leverans imorgon mellan 08.30-11.30. Tur man inte har något liv och kan vara hemma :meh:
Såg att det är handdukstorken som kommer :love:

Fått avisering om att hämta ut två paket med men idag pallar jag inte :crazy:
Ännu fler badrumsgrejor. Spännande att se om det kommer ännu fler paket. Beställde allt utom en sak från samma ställe, ändå skickar dom i olika paket (4 olika leveranser från samma ställe nu liksom :p)

Nu dricks det kaffe och håller koll på katten som leker med Tv:n O_o
Jag läste handduk-storken först och undrade vad sjutton det var för något. Tänkte mig något liknande hotellhanddukssvanar, fast en stork :rofl:. Det har nog varit för mycket flamingosnack här inne den senaste tiden ;)
azul-fives-hotel-by-karisma.jpg

Senast ändrad:
Väntar på att gubben ska komma hem. Ska hälsa på min bortgångna kompis mor. Alltid lika jobbigt och hälsa på henne. Men hon är väldigt ensam då hennes barn bor på Gotland. Hon har heller ingen som kan hjälpa henne.

Hoppas det gick bra hos henne! Hon blir nog bara glad av besöket.

(Och - tar gärna emot hjälp med däck. Min kusin kunde inte riktigt..).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka