Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att gubben ska komma hem. Ska hälsa på min bortgångna kompis mor. Alltid lika jobbigt och hälsa på henne. Men hon är väldigt ensam då hennes barn bor på Gotland. Hon har heller ingen som kan hjälpa henne.
Litteraturhistoria, här förklarar man ju hur Shakespeares pjäser är uppbyggdaVad pluggar du för något där det här är typ litteraturstudier?![]()
Dar blir en tung dag idag. Miss Mandy vackte oss i nattHon madde inte bra och flamtade och var allmant orolig sa jag har varit vaken sedan fore 3 am. Hon mar fortfarande ratt bra och springer och skuttar ibland, men jag ser mer och mer att hon ar "uncomfortable" ... inte direkt smarta, men hon har problem att komma till ro. Min basta van och partner i mer an 10 ar.
![]()
Dar blir en tung dag idag. Miss Mandy vackte oss i nattHon madde inte bra och flamtade och var allmant orolig sa jag har varit vaken sedan fore 3 am. Hon mar fortfarande ratt bra och springer och skuttar ibland, men jag ser mer och mer att hon ar "uncomfortable" ... inte direkt smarta, men hon har problem att komma till ro. Min basta van och partner i mer an 10 ar.
![]()
Varma tankarDå har jag sprängt hela dagen fast jag skulle varit nerbäddad i sängen istället så nu kan dom köra grus till ögonen blöder. Så nu ska jag sova lite och sedan plocka i ordning kläderna till begravningen i morgon . Det känns inte bra att den är så långt efter hon dött och man börjar komma över det och så börja om igen , Har en känsla av att det blir en tung dag i morgon
Då har jag sprängt hela dagen fast jag skulle varit nerbäddad i sängen istället så nu kan dom köra grus till ögonen blöder. Så nu ska jag sova lite och sedan plocka i ordning kläderna till begravningen i morgon . Det känns inte bra att den är så långt efter hon dött och man börjar komma över det och så börja om igen , Har en känsla av att det blir en tung dag i morgon
Jag har hittat en utmärkt kryssning. Nu hoppas jag att det finns biljetter till fyra personer samt flygbiljetter dit och hem. (Och att jag får semester)
Imponerande att kunna virka djurMissnöjd med virkningen. Huvudet blev alldeles för stort så nu är elefanten framtung. Nåja, det duger åt en treåring. Nu ska elefanten bara få öron (fast i en annan färg än kroppen, garnet tog slut), sen påbörjas projekt giraff.