Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte någon möjlighet att lägga in påminnelser i telefonen? Det brukar jag använda när jag känner att mitt minne inte orkar med.Jag behöver komma ihåg att jag ska köra med bilen till verkstan i morgon.
Jo. Men jag har ingen tid att passa så jag tänkte åka när jag vaknar.Du har inte någon möjlighet att lägga in påminnelser i telefonen? Det brukar jag använda när jag känner att mitt minne inte orkar med.
Ta den i baktassarna o smäll skallen hårt mot en hård vägg/sten. Eller mosa den med en sten.Hur gör man för att avliva en mus? Jag har råkat fånga en i en plastpåse, eller rättare sagt, den fångade sig själv där.
HammareHur gör man för att avliva en mus? Jag har råkat fånga en i en plastpåse, eller rättare sagt, den fångade sig själv där.
Gäller att träffa rätt o inte vända bort huvudet när man drämmer till.Hammare
Ta den i baktassarna o smäll skallen hårt mot en hård vägg/sten. Eller mosa den med en sten.
Bra gjort!
Fy fan. Nu är det gjort. Jag tog påsen i ena handen och sen drämde jag den mot trappräcket. Den dog direkt.
Just därför jag tvekade med hammaren.Gäller att träffa rätt o inte vända bort huvudet när man drämmer till.
Men så vidrigt.Bra gjort!
Eller som Jack i Titanic när han ska slå sönder handbojornaGäller att träffa rätt o inte vända bort huvudet när man drämmer till.
"Tanten" kanske kan göra fläskkarré själv?Tänk att det kan finnas så mycket vätska i näsan .Börjar se ut som Rudolf om snoken och har börjat hosta så det river i hela bröstet .Där fick man för att man skrutit om att man inte varit ordentligt förkyld på länge .Tanten talade om att jag skulle fixa fläskkarre till henne innan hon drog till syrran men jag orkar helt enkelt inte får bli sängen nu