Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dar blir en tung dag idag. Miss Mandy vackte oss i natt :( Hon madde inte bra och flamtade och var allmant orolig sa jag har varit vaken sedan fore 3 am. Hon mar fortfarande ratt bra och springer och skuttar ibland, men jag ser mer och mer att hon ar "uncomfortable" ... inte direkt smarta, men hon har problem att komma till ro. Min basta van och partner i mer an 10 ar. :heart

:heart Våra djur ger oss så mycket glädje men även nattsvart sorg :(

Då har jag sprängt hela dagen fast jag skulle varit nerbäddad i sängen istället så nu kan dom köra grus till ögonen blöder. Så nu ska jag sova lite och sedan plocka i ordning kläderna till begravningen i morgon . Det känns inte bra att den är så långt efter hon dött och man börjar komma över det och så börja om igen , Har en känsla av att det blir en tung dag i morgon

Se till att ta hand om dig. Jag tänker på er imorgon :heart

Vinkat av mannen som åker till Tyskland över helgen :( Funderar på vad jag ska hitta på medan han är borta, förutom att måla klinkers...

Har nyss sett reprisen av Bonde söker fru och ätit smält Polly med grädde och färskost och mår illa. Inte så konstigt. :D:banghead:

Jag har varit ute tre kvällar i rad hos medryttarhästen så lite skönt med en ledig afton. Men längtar ändå tills vi ses igen på lördag. :heart

Ridit lektion. Jättekul. Men skulle vara ännu roligare om hästen kunde uppföra sig. :meh: Han stack med mig två ggr eftersom han blev ensam. :meh: Men nästa gång ska vi vara på hemmaplan. Då tror jag det kommer gå bättre.

Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och läsa lite.
Imorgon är jag ledig, åtminstone från jobbet :p Ska gå upp tidigt och fixa stallet på morgonen. Därefter fixa naglarna, gymmet, packa inför lördagens SM, laga mat, beställa födelsedagspresent till mamma och handla mat.

Börjar få migränvarning så nu har jag svalt en pronaxen och två alvedon och nu blir det sängen. APT och utbildning hela dagen dagen imorgon. Natti!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 618
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka