Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var jag. Detta måste jag prova.
Var då?
Dar blir en tung dag idag. Miss Mandy vackte oss i nattHon madde inte bra och flamtade och var allmant orolig sa jag har varit vaken sedan fore 3 am. Hon mar fortfarande ratt bra och springer och skuttar ibland, men jag ser mer och mer att hon ar "uncomfortable" ... inte direkt smarta, men hon har problem att komma till ro. Min basta van och partner i mer an 10 ar.
![]()
Dar blir en tung dag idag. Miss Mandy vackte oss i nattHon madde inte bra och flamtade och var allmant orolig sa jag har varit vaken sedan fore 3 am. Hon mar fortfarande ratt bra och springer och skuttar ibland, men jag ser mer och mer att hon ar "uncomfortable" ... inte direkt smarta, men hon har problem att komma till ro. Min basta van och partner i mer an 10 ar.
![]()
Jag som nästan aldrig målar. Men när jag målar blir det oftast landskap och ffa träd. Finns då mycket man kan uttrycka. Olika stämningar. Grenar som kan säga olika saker. Osv osv.Har nu ritat upp några renar och rävar. Men inga träd. Jag som skulle rita just träd. Men dom är så vansinnigt tråkiga jämfört med djur...
![]()
Aha! Är det paj man gör av sötpotatisHåller på att baka två styck sötpotatispajer! Sötpotatisen kokar just nu, och pajdegen vilar i kylen, sedan är det bara att röra ihop och - skjuts - in i ugnen....
![]()
Mjaaa... Man kan göra MYCKET med sötpotatis - både söta och salta rätter. Jag ÄLSKAR dock sötpotatispaj. Äts iskall med vispad grädde. Mycket, mycket gottAha! Är det paj man gör av sötpotatis! Har alltid undrat vad man ska med dem till. Om de smakar likadant som vanliga potatisar. Och hur man lagar med sötpotatis.
Man kan även ugnsrosta dem själva eller tillsammans med andra rotsaker och äta istället för potatis. Gott men jag kommer mig sällan för att köpa vilket är dumt!Aha! Är det paj man gör av sötpotatis! Har alltid undrat vad man ska med dem till. Om de smakar likadant som vanliga potatisar. Och hur man lagar med sötpotatis.
Spännande! Jag har aldrig ätit det (tror jag). Ska provaMjaaa... Man kan göra MYCKET med sötpotatis - både söta och salta rätter. Jag ÄLSKAR dock sötpotatispaj. Äts iskall med vispad grädde. Mycket, mycket gott!!