Aldrig kul att döda djur.Men så vidrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig kul att döda djur.Men så vidrigt.
Dricker du popcorn?Dricker te och popcorn. De vart helt förstöra (bra där) alldeles för salta
GissaDricker du popcorn?
Två plus här.Igår frös man rumpan o annat av sig när man gick ut,idag har vi +8
En tom fyrkantig literflaska det varit Jägermeister i funkar, eller ett vedträ, eller hammare eller yxa, eller stampa på den. Alla dom sätten funkar och än har ingen musjäkel haft mage att klaga iallafall.Hur gör man för att avliva en mus? Jag har råkat fånga en i en plastpåse, eller rättare sagt, den fångade sig själv där.
Salt efter behag sa farbror Melker, ja den har vi liksom testat både en och två gånger innan jag lärde mig hur popcornskryddan som ju är ett fint pulver funkade. Salt,,,,jaa då.Dricker te och popcorn. De vart helt förstöra (bra där) alldeles för salta
Mat är alltid bra och vad ska ni äta för gott nu tro? Tycker ni verkar ha en matsedel som är trevlig.Nu ar det dags for middag.![]()
Mat är alltid bra och vad ska ni äta för gott nu tro? Tycker ni verkar ha en matsedel som är trevlig.