Ingen aning tyvärr, har aldrig provat att baka med sådant. Om du testar så får du jättegärna meddela hur det blev, ifall någon annan skulle fråga samma sak
Ska testa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning tyvärr, har aldrig provat att baka med sådant. Om du testar så får du jättegärna meddela hur det blev, ifall någon annan skulle fråga samma sak
Superenkel att göra:Åh vad gott det lät, broccoli är lika mumsigt som nyttigt
Undrar om jag börjar bli hungrig? verkar ha ett visst öga för matrelaterade inlägg just nu verkar det som.
Orken och matlusten är inte på topp så funderar på mannagrynsgröt ikväll, känns lagom arbetsamt att fixa.
Ja. Lingonsylt är obligatoriskt
PS. Listor går utmärkt att göra i telefonen![]()
aj dåDet sorgliga är att jag faktiskt skriver inköpslista i telefonen, men glömde telefonen hemmaJo, jag måste gå och handla lingonsylt. Så är det bara.
![]()
Absolut fungerar de! Jag har min på spispannan om vintrrarna. Det går finemang. Jämnare värme i rummet.Jag har redan köpt en (och skulle ha två till till svärmor men det blev bara en till henne, jag tog de sista i Borlänge).
De funkar faktiskt, jag har testat lite ovetenskapligt hur snabbt temperaturen stiger i rummet med vs utan. Man märker faktiskt skillnad plus att temperaturen blir jämnare över rummet.
Så vackraSitter och tittar pa nar mina colibris jagar varandra runt, runt, framfor fonstret. De ar mycket "territorial" sma rackare som vill ha all mat for sig sjalva.
De ar sa vansinnigt fina nar de skimmrar metallic i alla sorts farger i solljuset medan de bomb attakerar varandra.
Sa har ser de ut nar solen ligger pa ... men blir lite gra och trakiga (fast sota anda) i skugga.
![]()
![]()
Jag gillar handskrivna listor. Men ni som skriver i telefonen. Vilken app använder ni till det?
Hahaha känslan när man läser "kanindräkt" utan att reflektera över att det skulle kunna vara ett läsfel innan slutet av inlägget. Men visst, ta med den dräkten till din mamma du![]()