Jag gillar handskrivna listor. Men ni som skriver i telefonen. Vilken app använder ni till det?
App? låter modernt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar handskrivna listor. Men ni som skriver i telefonen. Vilken app använder ni till det?
För snabba listor så skriver jag i Anteckningar, då kan jag checka av med ett klick. Annars använder jag Trello för övrig planeringJag gillar handskrivna listor. Men ni som skriver i telefonen. Vilken app använder ni till det?
Jag tycker att den är gigantisk (att hålla i) men den tar bra bilderJag har btw införskaffat ny telefon (iphone 8 plus) och sitter och pillar med den, laddar ner appar osv. Ska bli kul att testa kameran sen (var därför jag bytte).
Jag tycker att den är gigantisk (att hålla i) men den tar bra bilder
Vilken storlek (kapacitet) köpte du?![]()
Jag sitter ofta i tysthet, fast naturen hörs alltid när man bor i skogen.Har konstaterat att jag den senaste tiden föredragit att sitta i helt tyst vardagsrum under all ledig tid, och nu idag när jag var helt ledig så var det helt tyst åtminstone halva dagen. Jag kände verkligen inte för att titta på tv, lyssna på musik eller göra någonting alls. Bara sitta. Nog för att jag är trött, men jag misstänker att kroppen ändå är mer trött än vad jag velat erkänna för mig själv.
Samtidigt dyker det upp en och annan i min närhet som envist ska påpeka att det är otrooooligt konstigt att sitta i ett helt tyst och lugnt rum, för "så brukar man inte göra när man är vuxen! det finns så mycket i livet som måste göras hela tiden!" och någon fortsättning som syftar på att jag är en lat jävel som uppenbarligen inte gör "allt det där som behöver göras".![]()
Jag är imponerad så här långt, betydligt mer jämn värme i rummet och den trycker även vidare en bit i huset, det går snabbt att värma upp oavsett så det bryr jag mig inte så mycket om. Men i mammas stuga skulle den nog göra stor skillnad så jag får nog åka och köpa en till i helgen.Jag har redan köpt en (och skulle ha två till till svärmor men det blev bara en till henne, jag tog de sista i Borlänge).
De funkar faktiskt, jag har testat lite ovetenskapligt hur snabbt temperaturen stiger i rummet med vs utan. Man märker faktiskt skillnad plus att temperaturen blir jämnare över rummet.
Lite?? Låter som ett livstidsprojekt tycker jag.Lite jobb gjort, 19 mössor sydda. Nu ska jag rensa lite vinyl innan sängdags.