Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att inta sängen ett tag, orken slut!
Förbaskade dumma förkylning du har inte fått tillåtelse att bo hos mig och den där febern har inte ens blivit inbjuden på en kaffe.
Ynk, ynk och suck! :meh:

Jag somnade. I hela 27 minuter (23.58-00.25). Sen väckte telefonen mig, högst planenligt. Om sisådär fyra timmar ska jag vakna igen.
Vilken déjà vu från förra våren! :love:

Dessutom löning väl?
Finns egentligen ingen dålig dag för en riktig fest ;)
Nej och glöm inte visdomsorden en gammal Waxholmsskeppare sa en gång, "En ä ente fuller förrän en ha skete på sej!" :laugh:

Det var förresten samma skeppare som drack ur spriten ur kompassen och hällde i sjövatten istället så den rostade ihop. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 128
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka