Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad jobbigt.huvudvärk och högljudda grannar![]()
huvudvärk och högljudda grannar![]()
Fy vad jobbig läge, hoppas att grannarna inser vad klockan är och att det kan vara lämpligt att dämpa ljudnivån lite speciellt mitt i veckan.huvudvärk och högljudda grannar![]()
Jag vill med ha något på min bil, men jag har inte tålamod att sätta dit det.
du ar ett Amry of Lovers party och jag är inte där, jag böjar förfalla!
Spelade just Army of lovers på högsta volym. Kanske hördes en bit?
Blev ingen ledsagning så det var ju onödigt att en höll sig i skinnet hela kvällen![]()
heter onsdag hos de lokala hispernFy vad jobbig läge, hoppas att grannarna inser vad klockan är och att det kan vara lämpligt att dämpa ljudnivån lite speciellt mitt i veckan.
Men nu är det torsdagheter onsdag hos de lokala hispern
heter onsdag hos de lokala hispern
Men nu dör ju jag av nyfikenhetHar nästan den perfekta texten som kan stå på din bil men tror det är säkrast att inte skriva vad :P
så du är hemma från kannans land?Dessutom löning väl?
Finns egentligen ingen dålig dag för en riktig fest
Personligen gillar jag måndagar. Det är dessutom en perfekt krog-dag! Går nästan aldrig ut på fre-lör, mest oskönt folk ute då
Jag gissar på att det skulle kunna passa med:Har nästan den perfekta texten som kan stå på din bil men tror det är säkrast att inte skriva vad :P
så du är hemma från kannans land?
Är tvärblond i natt o fattar ingetJag gissar på att det skulle kunna passa med:
Nysköjld bil
eller vad tycker du @dobbis, lite lagom enkelt och diskret sådär![]()
Jo, få höra..Har nästan den perfekta texten som kan stå på din bil men tror det är säkrast att inte skriva vad :P
''Bli. Djurvän, smek en mus ''??Har nästan den perfekta texten som kan stå på din bil men tror det är säkrast att inte skriva vad :P
Nej och glöm inte visdomsorden en gammal Waxholmsskeppare sa en gång, "En ä ente fuller förrän en ha skete på sej!"Dessutom löning väl?
Finns egentligen ingen dålig dag för en riktig fest![]()