A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
''Bli. Djurvän, smek en mus ''??
Tittade på en bit av tv-serien saknad och tänkte se klart resten i morgon bitti.
Varit och sagt godnatt till hästarna och dricker nu kvällste och lyssnar på klassisk musik för att varva ner.
Tipset med whiteboard var snart! Har tänkt att köpa en till köket så kan skriva en inköpslista på den direkt och sen ta kort. Annars har handskrivna lappar funkat i alla år (sålänge de inte flyger iväg).
Anteckning använder jag mig mycket av i telefonen. Men just inköpslistor när det gäller mat har jag bara testat en gång på den. Tyckte det tog längre tid att radera en vara än som på en skriven lapp. Eller så skiter i att stryka över, men då missar jag lätt ändå nån grej av nån mysko anledning.
Jag brukar strunta i att radera utan sätter bara en liten markering på dom saker jag tagit.
Försöker så gott det går att skriva efter butikens uppbyggnad och om jag inte har möjlighet till det så skriver jag saker i kategorier för att minska risken att missa något.
Tycker inte jag missar eller får med saker bättre med handskrivna anteckningar.
Frågade du efter dom? Det är lätta att missa kartongen när den står i hyllan. Är rätt så liten kartong.
Det fanns massor när vi var där ju!
Jag var lite för stressad för att fråga, det får bli nästa gång!@Ninnurur jag fick fråga för att hitta dom, mycket mindre än jag trodde!
Om du har en iPhone så kan man ju göra checklistor i Anteckningar numera (plus andra formateringar såklart).
Annars brukar jag skriva min lista efter hur affären ser ut, och sen är det bara att titta ned i korgen för att komma ihåg vad man plockade senast och vad man ska leta efter härnäst
(( Om någon användare är trött på mitt hyllande av listor så ber jag om ursäkt på förhand))
Nä hon är rätt konservativ och osympatisk den där Nixehen och hävdar (som alla andra år) att Halloween ska klaras av först.Försöker övertyga @Nixehen om att det är dags att starta anmälningstråd till secret santa nu. Det går inget vidare![]()
Överväger att starta en Pre-SS-tråd. Lite som försnack på TV inför hockeymatcher.Nä hon är rätt konservativ och osympatisk den där Nixehen och hävdar (som alla andra år) att Halloween ska klaras av först.![]()
Överväger att starta en Pre-SS-tråd. Lite som försnack på TV inför hockeymatcher.
Haha gör!Överväger att starta en Pre-SS-tråd. Lite som försnack på TV inför hockeymatcher.