Bukefalos 28 år!

”Vi har inte fått ett öre av TV4”

(Aftonbladet)
Tomas Pettersson berättade förra veckan i TV4 om Åke Svanstedts träningsmetoder.
Efter framträdandet har han ifrågasatts och anklagats för att ha fått betalt av TV4.
– Vi har aldrig fått ett enda öre av TV4 och det är inte vi som ha tipsat Jordbruksverket, säger Tomas Pettersson.

http://www.aftonbladet.se/trav365/article4051733.ab
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Skyll sig själv när de kontaktar skandal TV! Kom sedan inte i efterhand och gnäll! :devil:
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

kl
det var väl mer att dom motbevisar ryktena att dom fått betalt för att gå ut i tv??

eller fattar jag det helt fel?
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Nä du har nog fattat det rätt, jag uppfattade det på samma sätt.

Men vad jag menar är att hur seriös är man när man "går ut" i skandal- TV, skvallerpressen eller liknande? Att det då spekuleras om ekonomisk ersättning tycker jag man i sådana fall får räkna med.
Om jag bevittnat djurplågeri så vore inte TV eller press ngt jag skulle rapportera det till, jag skulle vända mig till veterinär, jordbruksverket, polisen eller annan lämplig myndighet.

Skandal-TV och skvallerpress skulle jag använda om jag själv blev orättvist behandlad av myndigheter, försäkringsbolag, företag eller liknande. Alltså själv utnyttja dem. :angel:
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Men tyvärr visar det sig som vanligt vara så att inget händer förrän skandal-TV tar upp fallet.
PL
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Men reagerar inte jordbruksverket och i det här fallet travförbundet?
Eftersom travet har mer koll på vad som händer utanför tävling i och med att de tex kan dra in licenser.
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

STC har gjort oanmält (hemligt) besök, allt var i sin ordning.
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Ja det är nog svårt att pricka ett besök just när det händer otillåtna saker, det förstår jag också.
Men de som hörde av sig till TV, hade de hört av sig till STC först? Och STC inte brydde sig? Jag har alltså inte sett progammet i fråga.
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Det är precis så de menar..
Det är inte som de gnäller utan de motbevisar rykten..
 
Sv: ”Vi har inte fått ett öre av TV4”

Det är precis så de menar..
Det är inte som de gnäller utan de motbevisar rykten..

Jo men visst men det finns "rykten" om att dom skulle ha tagit emot betalning med. Och om säg jag och 2 till skulle gå till TV4 och säga att vi visste det skulle dom då få samma genomslags kraft? Nej det tror inte jag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 159
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Hästnyheter För fyra år sedan lämnade Åke Svanstedt, 58, Sverige för att flytta till USA. På lördag kan han vinna världens största travlopp...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra veckan köpte den svenska storhästägaren Lennart Ågren en häst för 3,4 miljoner kronor. Och svenskarna fortsätter sprida miljoner...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 896
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Lastnät till bil
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp