Jag trodde allaverkligengillade avokado!
Niöppnar mina vyer![]()
Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niöppnar mina vyer![]()
Tycker inte om det gröna kladdetJag trodde allaverkligengillade avokado!
Niöppnar mina vyer![]()
Håller med dig,ibland skulle det vara jäkligt skönt att inte alltid släpa fram bilen bara för att ta sig till ett hak.
Jag äter inte enbart avokado. Då hade jag svultit ihjäl![]()
Håller med. Hästarna nära och naturen osv osv. Bott i stan som barn. Visst det har sin tjusning och många vänner som bor där. Men. Men det ör så värt att kunna komma ut direkt och ha allt annar t nära. Odla. Hästarna. Livet. Kärleken. Längtar inte till stan och avgaserna. Får jag akut lust kan jag snalaggahos pappa på söder.Men för mig är det värt att inte kunna shoppa, spontan-drinka, få snabbmat etc att kunna sova tyst, gå ut med hunden i skogen direkt, ha hästen ”hemma”, kunna se förjävlig ut när jag går utanför dörren utan att skämmas, killen kan jaga och förse oss med kött, jag kan jobba strötimmar hemma med hästarna när det passar övrigt etc.
Varför det? Varför blir du illamåendeGav upp väntan och beställde faktiskt hem mat för mina sista pengar. Sedan sade det ploff så blev risgrynsgröten tjockare och är nog klar om ca 15 min. Sitter här på soffan och försöker undvika spy. Fått illamåendekänslor när jag äter numera och det är ju inte direkt bra..
Varför det? Varför blir du illamående
Håller med. Hästarna nära och naturen osv osv. Bott i stan som barn. Visst det har sin tjusning och många vänner som bor där. Men. Men det ör så värt att kunna komma ut direkt och ha allt annar t nära. Odla. Hästarna. Livet. Kärleken. Längtar inte till stan och avgaserna. Får jag akut lust kan jag snalaggahos pappa på söder.
Blir man mer full av vit vin än rött![]()
Magkatarr har illamående som symptom. Äter man dessutom dåligt så förvärras magkatarren.Bättre fråga. Jag vet inte. Undviker istället att äta.. inte bra det heller men jag äter iaf något.
Niöppnar mina vyer![]()
Magkatarr har illamående som symptom. Äter man dessutom dåligt så förvärras magkatarren.
Längtar inte till stan och avgaserna. Får jag akut lust kan jag snalaggahos pappa på söder.