Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kunnat sova ganska bra inatt, skönt nog. Åtminstone mellan alla undersökningar. Nu vill jag mest få i mig nåt ätbart, men kan inte äta vid pågående mätning. Sen jäklar blir det storfrukost!försök få lite sömn, jag tror att de behöver det.
Byt tankesätt. Fundera såhär. Vad skulle det kosta dig att idag köpa det du har där?@tanten @athena_arabians nu har förstås rätt. Vill väl bara inte stöta mig med dem ännu mer
Nej, imorgon hämtar jag ska mina grejer! Kom på att jag har en avfuktare där också. I den låsta sadelkammaren.. Tur jag kommer ihåg kombinationen.
Dom har tagit prover igårkväll, inatt och nu på morgonen, och varje har misslyckats minst en gång. Helt sönderstucken i armarna. Hoppas att varje stick ska vara det sista. Men hon som tog senast var väldigt duktig, så det gjorde stor skillnad för upplevelsen. Nu får det dock gärna räcka...@cili Hoppas att värdena är bra så hon kan få stanna lite till! Har de tagit nya prover? Eller de ska?
Dom har tagit prover igårkväll, inatt och nu på morgonen, och varje har misslyckats minst en gång. Helt sönderstucken i armarna. Hoppas att varje stick ska vara det sista. Men hon som tog senast var väldigt duktig, så det gjorde stor skillnad för upplevelsen. Nu får det dock gärna räcka...
Varma tankar!Dom har tagit prover igårkväll, inatt och nu på morgonen, och varje har misslyckats minst en gång. Helt sönderstucken i armarna. Hoppas att varje stick ska vara det sista. Men hon som tog senast var väldigt duktig, så det gjorde stor skillnad för upplevelsen. Nu får det dock gärna räcka...
Idag sa jag att dom snart får ta till bedövning ändå, när det gäller blodprovssticken (som kan luftas och smörjas med kortisonsalva direkt). Jag pallar inte mer grävande. Infarterna har jag ju dock inget val medVarma tankar!
Kan begripa litegrann.
Har en avkomma som är extremt svårstucken. Hen har legat inne på sjukhus några gånger. De har till och med försökt sätta infart i benen. Var med en gång när de höll på i 45 minuter innan de fick till det. Tur att hen inte är stickrädd. Hade hen varit det .....
Numera kallar de in nån från narkosen om hen behöver.
Men stackare, hoppas det är klart snart.Idag sa jag att dom snart får ta till bedövning ändå, när det gäller blodprovssticken (som kan luftas och smörjas med kortisonsalva direkt). Jag pallar inte mer grävande. Infarterna har jag ju dock inget val med
Nu drar värkarna igång igen. Var är pausknappen? Eller kan någon nypa mig i armen så jag vaknar från mardrömmen?
Idag sa jag att dom snart får ta till bedövning ändå, när det gäller blodprovssticken (som kan luftas och smörjas med kortisonsalva direkt). Jag pallar inte mer grävande. Infarterna har jag ju dock inget val med
Nu drar värkarna igång igen. Var är pausknappen? Eller kan någon nypa mig i armen så jag vaknar från mardrömmen?
Idag sa jag att dom snart får ta till bedövning ändå, när det gäller blodprovssticken (som kan luftas och smörjas med kortisonsalva direkt). Jag pallar inte mer grävande. Infarterna har jag ju dock inget val med
Då var besöket på VC avklarat. Vi hann inte prata klart så läkaren ringer senare idag.
Jobbigt med stafettläkarsystem. Det är en ny läkare varje gång.
Och så fick jag veta att remissen som skulle skickas inte är skickad än![]()