Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Byt tankesätt. Fundera såhär. Vad skulle det kosta dig att idag köpa det du har där?

Om du räknar om dina saker till pengar - skulle det känns helt OK att åka dit med en sedelbunt och bara ge dem pengarna? Rakt av utan några funderingar?

Jag tror inte det. Och det är ju så - du har ett värde som finns där. Alltså pengar som finns i det stallet.

Åk och hämta.
Det blir dyrt,för jag vet nyvärdet på gummimattorna och även begagnatvärde då @sthu köpt dom av mig.

Börjar bli nervös över mötet jag ska ha om typ en timme. Fjantigt eftersom det är jag som frågat efter det, men jag hatar "att vara till besvär", vilket jag typ blir eftersom jag ska ta upp saker som inte fungerar :banghead: idiotiskt att tycka att man är till besvär men men..

Börjar bli nervös över mötet jag ska ha om typ en timme. Fjantigt eftersom det är jag som frågat efter det, men jag hatar "att vara till besvär", vilket jag typ blir eftersom jag ska ta upp saker som inte fungerar :banghead: idiotiskt att tycka att man är till besvär men men..

Du är inte till besvär. Du tar upp det för att få ditt arbete att fungera!

In med gott mod och var stolt för att du vågar öppna munnen!

Har jobbat klart för idag. Ute skiner solen och det är lite skrispigt ute.
Ska in på centralbadet och säga upp mitt simkort där.
Kl 16 ska jag träffa en psykolog på vårdcentralen. Äntligen! Har bara väntat i typ 25 år för att få prata med en sådan. Hoppas på att det är någon bra...

Solen vräker ner men det gör det inte varmare ute,ska försöka få upp första plåten på taket idag,men traktorn har stått i skuggan så dagens fråga är,har dom frusit fast i varann?

Har fått duscha :love:, och genomlider nu smärta på aningen lägre nivå än inatt.
Ingen aning om hur planen för framtiden ser ut just nu. Förutom att dom ska sticka fram nya blodprover två gånger per dygn :arghh:
Vilken emotionell berg och dal bana det måste vara för er :crazy:

Och så det där eländiga stickandet av dig.... :arghh:

:heart :heart

Nej jag äter inte det under året alls, är det så konstigt?
Potatis och köttbullar är ju vanlig mat. Sill äter jag enbart under högtider av nån anledning. Skinka äter jag aldrig och prinskorvar är inte så goda tycker jag så det blir nog bara under julen jag äter det.
För mig är julmaten annars:
Karelska piroger med Äggsmör och olika lådor :love:! Även roti vilket är helt galet gott! Och min kusins underbara vilket jag inte kommer ihåg vad det heter. Ganska starkt och innehåller grönsaker och pasta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 389
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka