Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mentalt utmattad. Det händer alldeles för mycket skit just nu, fattar inte hur jag ska orka hålla ihop..
Nej jag äter inte det under året alls, är det så konstigt?Så du äter alltså inte skinka, ägg, sill, potatis, korv, köttbullar osv under året utan bara vid jul.?
Nej jag äter inte det under året alls, är det så konstigt?
Det blir dyrt,för jag vet nyvärdet på gummimattorna och även begagnatvärde då @sthu köpt dom av mig.Byt tankesätt. Fundera såhär. Vad skulle det kosta dig att idag köpa det du har där?
Om du räknar om dina saker till pengar - skulle det känns helt OK att åka dit med en sedelbunt och bara ge dem pengarna? Rakt av utan några funderingar?
Jag tror inte det. Och det är ju så - du har ett värde som finns där. Alltså pengar som finns i det stallet.
Åk och hämta.
Börjar bli nervös över mötet jag ska ha om typ en timme. Fjantigt eftersom det är jag som frågat efter det, men jag hatar "att vara till besvär", vilket jag typ blir eftersom jag ska ta upp saker som inte fungeraridiotiskt att tycka att man är till besvär men men..
Fattar inte varför de sticker om dig? Du hade väl en infart, kan man inte ta från den?Har fått duscha, och genomlider nu smärta på aningen lägre nivå än inatt.
Ingen aning om hur planen för framtiden ser ut just nu. Förutom att dom ska sticka fram nya blodprover två gånger per dygn![]()
Precis vad jag tänkte skriva.Fattar inte varför de sticker om dig? Du hade väl en infart, kan man inte ta från den?
Dom gjorde det första dagen, det gjorde helt vansinnigt ont. Den är så att dom kan koppla på intravenös medicin vid behovFattar inte varför de sticker om dig? Du hade väl en infart, kan man inte ta från den?
Vilken emotionell berg och dal bana det måste vara för erHar fått duscha, och genomlider nu smärta på aningen lägre nivå än inatt.
Ingen aning om hur planen för framtiden ser ut just nu. Förutom att dom ska sticka fram nya blodprover två gånger per dygn![]()
Potatis och köttbullar är ju vanlig mat. Sill äter jag enbart under högtider av nån anledning. Skinka äter jag aldrig och prinskorvar är inte så goda tycker jag så det blir nog bara under julen jag äter det.Nej jag äter inte det under året alls, är det så konstigt?