Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bestämt mig för att gå hem från jobbet redan om 30 minuter istället för 19-20 som planerat. Kollar lägenheten på väg hem, annars ska jag hem och slita ur dessa skit-lungor...

23456581_10155336180697762_8195101859122893761_o.jpg

mer enhörningar på g.

Min bukereklam är just nu bolldjur från Åhléns. Kollade på dom och skrattade så ögonen rann för några veckor sen. Trevligt att reklamen jobbar för att muntra upp mig (men jäkla synd att jag inte hann förbi Åhléns för att köpa ett innan jag hamnade här!)

Kolla bara vad ful den är. Helt underbar!
87APHLEEEY_89499899_ahlens_front.jpg

Sitter på mitt andra hem och funderar på om jag verkligen ska jobba med tonåringar :cautious::D De är söta men det är verkligen alla känslor inom loppet av några minuter.:love: En är överlycklig för något, en är uppe i varv för att kompisen är med. En tredje är ledsen, ville inte säga varför men tog gärna en kram. Så några som fladdrar runt i största allmänt. Men snart får se fokus på skyttet och då blir det lugnt en stund åtminstone. :idea:

Har varit på Söder hos en designer och hämtat en ring som hon gjort till mig. Såååå snygg är den. Den är mörkt lila :love:

Måste fråga experten :p
Jag har en Marc Jacobs plånbok som är några år gammal nu (2013) men som jag inte använt sista året då dragkedjan delar sig på den :(
Vågar man lämna in den till vem som helst för att byta :nailbiting: Eller kan man gå till en Marc Jacobs butik och få det fixat via dom?

Hemma i akvariumet hittade jag en massa döingar :cry: Och det luktar f-n:wtf:
Så jag fick plocka upp alla döingar. Göra ett vattenbyte. Rengöra filtret. :crazy:
Så nu hoppas jag på att det håller ett tag. Annars får jag starta om det...
Fick stressa iväg till psykologen och är hemma nu igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 380
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 516
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka