Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev middag ifrån Chop Chop idag.
Packat medicinlådan. Funderar på att skaffa Apodos? Hur funkar det?:confused:
Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfikat och dumburken.
 
AAAAARrrRRRGGGHHHHH skjut mig :arghh::arghh::arghh:

Skulle in på CSN och ändra lite med mitt lån och möts då av:
"Driftsinformation
För närvarande har vi tekniska problem med våra tjänster. Vi arbetar på att kunna lösa problemen så snart som möjligt.

Senast uppdaterad: 2017-10-22"

VA FAN FUNKAR DET INTE, SNART EN MÅNAD SEN JU!!!! :banghead::banghead::banghead::banghead::arghh::arghh::arghh:
 
Blev middag ifrån Chop Chop idag.
Packat medicinlådan. Funderar på att skaffa Apodos? Hur funkar det?:confused:
Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfikat och dumburken.
Du får hem en rulle med små påsar, där din medicin är portionerad enligt dina medicintider. En påse 08, en påse 12, en påse 14 osv. Där står även datum och vilka mediciner som är i påsen, samt hur många.
 
AAAAARrrRRRGGGHHHHH skjut mig :arghh::arghh::arghh:

Skulle in på CSN och ändra lite med mitt lån och möts då av:
"Driftsinformation
För närvarande har vi tekniska problem med våra tjänster. Vi arbetar på att kunna lösa problemen så snart som möjligt.

Senast uppdaterad: 2017-10-22"

VA FAN FUNKAR DET INTE, SNART EN MÅNAD SEN JU!!!! :banghead::banghead::banghead::banghead::arghh::arghh::arghh:
Även kanal5 har haft problem (nu löst men jag har inte vågat testa) för dom som har comhem, kupp inför matchen? :nailbiting:
 
Är sugen på lyxshake tack vare att sambon upptäckte att det existerade har tjatat om att han vill prova lyxshake sen i lördags
 
Du får hem en rulle med små påsar, där din medicin är portionerad enligt dina medicintider. En påse 08, en påse 12, en påse 14 osv. Där står även datum och vilka mediciner som är i påsen, samt hur många.
Ok. Dyrare än vanligt?
Många av mina mediciner äter jag samma klockslag varje dag. Har väl runt 12 st + behovsmediciner. Äter vitaminer också
 
Fy vad den här dagen har gått fort :(. Inte hunnit med riktigt allt jag hade tänkt. Men nu tar jag banne mig PAUS! Får vakna upp extra tidigt i morgon istället.
Middag idag kommer bestå av varm choklad och äggmackor. Känns lagom ambitiöst.
 
Kollat på Det Stora Hoppet, nu ska jag väl ta och göra lite mat. Tog upp chorizo tidigare så blir det och lite makaroner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 714
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 541
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 602
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
18 213

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp