Vad gör man av det till jycken? Torkar det?Den köpte jag också ett par påsar av,dock som hundmat![]()
Funderar till min Lady
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör man av det till jycken? Torkar det?Den köpte jag också ett par påsar av,dock som hundmat![]()
Du får hem en rulle med små påsar, där din medicin är portionerad enligt dina medicintider. En påse 08, en påse 12, en påse 14 osv. Där står även datum och vilka mediciner som är i påsen, samt hur många.Blev middag ifrån Chop Chop idag.
Packat medicinlådan. Funderar på att skaffa Apodos? Hur funkar det?
Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfikat och dumburken.
Jag ger det som det är. Man kan torka det i ugnen o ha som godis.Vad gör man av det till jycken? Torkar det?
Funderar till min Lady
Även kanal5 har haft problem (nu löst men jag har inte vågat testa) för dom som har comhem, kupp inför matchen?AAAAARrrRRRGGGHHHHH skjut mig
Skulle in på CSN och ändra lite med mitt lån och möts då av:
"Driftsinformation
För närvarande har vi tekniska problem med våra tjänster. Vi arbetar på att kunna lösa problemen så snart som möjligt.
Senast uppdaterad: 2017-10-22"
VA FAN FUNKAR DET INTE, SNART EN MÅNAD SEN JU!!!!![]()
Åh ha en superhärlig resa!!!
Kokar o torkar i ugnen,eller ger det rått so, godis (plasthandskar rek)Vad gör man av det till jycken? Torkar det?
Funderar till min Lady
Tycker det är länge om det är från 22 oktober, det är ju för tusan 13 novemberÄven kanal5 har haft problem (nu löst men jag har inte vågat testa) för dom som har comhem, kupp inför matchen?![]()
Ok. Dyrare än vanligt?Du får hem en rulle med små påsar, där din medicin är portionerad enligt dina medicintider. En påse 08, en påse 12, en påse 14 osv. Där står även datum och vilka mediciner som är i påsen, samt hur många.
Csn tillhör ligan som inte stressar vet du välTycker det är länge om det är från 22 oktober, det är ju för tusan 13 november
Min Lady är väldigt kinkig när det gäller mat och godis. Katternas mat och godis är godast...Jag ger det som det är. Man kan torka det i ugnen o ha som godis.
Min Lady är väldigt kinkigKokar o torkar i ugnen,eller ger det rått so, godis (plasthandskar rek)