Imorgon ska jag jobba igen. Åter som "vanlig dödlig"
Börjar inte förrän klockan 8 så vi behöver inte gå upp förrän närmare 6.45 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag vill inte ha blodproppar i benen som grädde på moset
Dessutom får jag stå och gå, men inte hela tiden.
Nöjer mig med efterrättenMen det som är så gott .Leverstuvning och potatisBlodpudding med lingonsylt
Spenatsoppa med ägghalvor och en limpgås med ost till
aprikoser som efterrätt
![]()
Imorgon ska jag jobba igen. Åter som "vanlig dödlig"Börjar inte förrän klockan 8 så vi behöver inte gå upp förrän närmare 6.45
![]()
Sitter i stallet med en kolikhäst och väntar på veterinären.
Hemma är sambo med bebis som är utom sig för att mamma försvann och som inte låter sig tröstas av sambon.
Ute regnar det så jag är genomblöt efter att ha promenerat runt, runt med häst. Så jag är blöt, kall, har lunginflammation, är sjukt orolig och hjärtat brister för bebis.
Ja, jag fulgrinar i min ensamhet.
Det var ju en redig sovmorgon![]()
![]()
Åh när äter vi ihop?Men det som är så gott .Leverstuvning och potatisBlodpudding med lingonsylt
Spenatsoppa med ägghalvor och en limpgås med ost till
aprikoser som efterrätt
![]()
Nöjer mig med efterrätten![]()
räcker det inte att dra av kopplingen tror du??Det läcker lite så det fuktar men det droppar ner på golvet .Trodde i somras att katten hade missat kattlådan då golvet var fuktigt men fick se idag att det kom från en av kopplingarna under tvättstället
Det vore ingen dum idé .Jag äter det mesta då jag som liten fick lära mig att jag fick den mat som serverades eller så fick jag vara utan så husmanskost är det bästa .Det är sämre hos min bror .Han har två barn och ibland lagas det tre rätter så att alla ska äta men det blev bestämt där åxo förra helgen att det som står på bordet är den mat som serveras .Barnen var inte nöjdaÅh när äter vi ihop?
Aprikoserna får jag hoppa över dock så dom får du dela med @dobbis då jag är allergisk tyvärr.
Det var grönt runt den där röret går ut så det kanske är uppätet men ska testa i morgon .Har lindat ett papper runt och det har inte blött igenom än så det läcker inte mycketräcker det inte att dra av kopplingen tror du??
Så gjorde min mamma,inget man tackar för idag då jag är extremt kräsen,men det gör också att jag lägger minimalt med pengar på snabbmat eller mathak..Det är sämre hos min bror .Han har två barn och ibland lagas det tre rätter så att alla ska äta
Stäng av vattnet när ni inte är där,better safe then sorryDet var grönt runt den där röret går ut så det kanske är uppätet men ska testa i morgon .Har lindat ett papper runt och det har inte blött igenom än så det läcker inte mycket
Nä skulle tro att tanten inte blir nöjd om jag stänger av vattnet Får ringa rörkrökaren och höraStäng av vattnet när ni inte är där,better safe then sorry![]()
Aha,var det hemma hos er,trodde det var i mammas hus.Nä skulle tro att tanten inte blir nöjd om jag stänger av vattnet Får ringa rörkrökaren och höra
Det var sämre när min moster levde hon kunde har fyra rätter eller fler på spisen då dom var många barn .Men som man bäddar får man liggaSå gjorde min mamma,inget man tackar för idag då jag är extremt kräsen,men det gör också att jag lägger minimalt med pengar på snabbmat eller mathak.