SnöFör de som vill bli uppiggade (eller deprimerade, beroende på vilket väder ni vill ha) kan jag meddela att vi har fyra-fem cm snö
Jag är glad att inte jag ska köra idag (vi ska göra en roadtrip till kusten, Ö-vik).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SnöFör de som vill bli uppiggade (eller deprimerade, beroende på vilket väder ni vill ha) kan jag meddela att vi har fyra-fem cm snö
Jag är glad att inte jag ska köra idag (vi ska göra en roadtrip till kusten, Ö-vik).
Kylan och snön kommer att komma lagom tills jag går ut på praktik = inställda tåg och förseningarJag tar hellre en lite kallare vinter med måttliga mängder snö än massor med regn och lera som det varit de senaste åren. Kylan och snön får gärna vänta ett tag med att dyka upp dock.
Jag håller med @Ninnurur snö![]()
Det är klassiskt västkustväder här. Dimma, blåst, regn och råkallt. Snö är bättre. Tro mig.Ni är galnaDen första snön är bara jobbig för den ligger aldrig kvar utan det blir is och elände.
Ni är galnaDen första snön är bara jobbig för den ligger aldrig kvar utan det blir is och elände.
För de som vill bli uppiggade (eller deprimerade, beroende på vilket väder ni vill ha) kan jag meddela att vi har fyra-fem cm snö
Alltså folk tror nog att jag drabbats av ngn skum sjukdom. Har nu tagit en uppfriskande morgonpromenad.
Eller jag ljög lite. Jag vaknade upp med ett ryck och insåg att mitt paket från ASOS skulle skickas tillbaka idag eftersom jag glömt hämta det. Så jag drog på mig min största yllekappa och släpade mig till mitt DHL serviceställe. På vägen tillbaka köpte jag kaffe och frukost. Alla kollade konstigt på mig. En tant till och med stannade och stirrade. Jag måste ha sett ut som en sömngångare![]()