Är det måndag så är detNu kom datorn. Men elkabeln saknas.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det måndag så är detNu kom datorn. Men elkabeln saknas.![]()
Måndag efter en veckas ledighet...Är det måndag så är det![]()
Stackare! Jag skulle också fulgrina i din situationSitter i stallet med en kolikhäst och väntar på veterinären.
Hemma är sambo med bebis som är utom sig för att mamma försvann och som inte låter sig tröstas av sambon.
Ute regnar det så jag är genomblöt efter att ha promenerat runt, runt med häst. Så jag är blöt, kall, har lunginflammation, är sjukt orolig och hjärtat brister för bebis.
Ja, jag fulgrinar i min ensamhet.
Här med. Synd bara att man sitter inne på jobbet...Sol! Massor med sol![]()
Måndag igen och jobbar. Haft en underbar 30 årsdag på SPA hela dagen igår med min älskade sambo; tog ett glas champagne i deras varma källa till exempel. Var gott med frukostbuffé när vi checkat in och så var det hur skönt som helst att vandra i badrocken mellan SPA-avdelningen och fikat, otroligt skönt och välgörande med massagen och bara få vara
. Trerättersmiddagen var toppen
. Gick upp i ottan för att hinna med en kort och mysig barbackaritt före
I lördags hade jag några nära och kära hemma på födelsedagsfika (julfika och så tårta) och före det hann jag rida
. Haft en underbar helg verkligen
.
sitter och kollar på resor till varmare breddgrader!
Haha du har ju nyss kommit från varmare breddgrader och ska väl tillbaka snart också?Eh ja tack!
Jävlar! Valde ett städföretag, bokade online för 15 min sedan, får mail om att de kommer idag! Snabbt jobbat!
Skicka hit dom sen![]()