Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slösurfar lite innan jag ska lägga mig på sängen med en bok. Sedan är det dags för kvällfikat och dumburken.
Om inte Endokrin ringer i morgon, får jag jaga dem på måndag.

Fått hem flertalet ikeagrejer, vet knappt var vi ska börja :eek: ser ni rubriker om att några blivit ovänner över ikeamöbler så kan det vara jag och min sambo...

Jag vill dessutom ha mer vanilla coke men kan ju inte be att vi ska köpa det även om jag skulle skylla på gravidcravings :o

Fast det är ju så mkt enklare att pälsa på sig jämfört med att klä av sig, det senare tar ju liksom stopp :D Sedan förvärras mina MS-symtom vid värme och sån skit.

Inte så svetten rinner :wtf:

Det är olika helt klart. Jag är ju mer lättfrysen och gillar värme. Börjar med långkallingar i september för att inte förfrysa.
Det första vi gjorde var att installera en luftvärmepump hemma. Fattar inte hur de innan kunnat överleva.
När jag var liten på ridläger i England fick min mamma skicka långkalsonger till mig på posten. Detta var i juni :crazy:.

Jag bor nog på fel breddgrad egentligen.

Dagens tips:
Om du vill veta om en tröskel sitter fast ordentligt så testa inte genom att sparka stortån i den, för sitter den fast ordentligt så kan man testa att slå rekord i antal svordomar på kortaste tid och högsta volym.
Typ...
:angel:
Den tröskeln satt fast om den gör det nu vet jag inte :o

Det är olika helt klart. Jag är ju mer lättfrysen och gillar värme. Börjar med långkallingar i september för att inte förfrysa.
Det första vi gjorde var att installera en luftvärmepump hemma. Fattar inte hur de innan kunnat överleva.
När jag var liten på ridläger i England fick min mamma skicka långkalsonger till mig på posten. Detta var i juni :crazy:.

Missförstå mig rätt, jag ÄR frusen av mig ironiskt nog. Alltid kalla händer och fötter tex. Men jag föredrar det ändå framför att vara för varm. :D

Jag var frusen förut, hade långkallingar på tidigt på hösten mm
Men sedan jag blev svårt sjuk (psykisk sjuk) och har gått upp vikt, så är jag varm. Har en "knuta" på hypofysen och något knas med hormonerna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 344
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 514
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka