Det beror på vem du frågar...Vissa människor gör verkligen ALLT i crock-potten, och jag måste erkänna att jag har varit nära att prova en del halvmärkliga saker som t.ex. deep-dish pizza. Men den såg faktiskt grymt god ut....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på vem du frågar...Vissa människor gör verkligen ALLT i crock-potten, och jag måste erkänna att jag har varit nära att prova en del halvmärkliga saker som t.ex. deep-dish pizza. Men den såg faktiskt grymt god ut....
![]()
Den behöver inte plats i något skåp! Du kommer att ha den ståendes på bänken eftersom den lär användas hela tiden![]()
Seriöst, mina köksskåp är fyllda till bredden och då har jag ändå hårdrensat!
Det är köket som är för litet.![]()
Seriöst, mina köksskåp är fyllda till bredden och då har jag ändå hårdrensat!
Skitgod tycker jag! Bättre än hemlagad lasagne..,Håller med här @hallonsaft
Den har räddat många jobbluncher, men är inget jag skulle handla med hem
Blev kokt potatis och fläskkotlett här. Kotletten var torr...Nu blev jag lurad att göra mat med.
Kan trösta dig @cili med att det blev stuvade makaroner och köttbullar, det roligaste var nog en okokt makaron på golvet, tyckte Pälsfröken![]()
Det är köket som är för litet.
Tydligen så snöar det länge söderut mot nås och dala-järnaSMHI hade visst gått ut med nån varning för Uppsala, sthlm och nåt mer däruppe om ishalka framöver.
Den behöver inte plats i något skåp! Du kommer att ha den ståendes på bänken eftersom den lär användas hela tiden!
Tydligen så snöar det länge söderut mot nås och dala-järna
Kan lösa det problemet ocksåDet förutsätter att det finns bänkyta kvar... det gör det inte...
Mitt kök är alltså minimalt, det är en del av huset som byggdes till -73 och typ en person får plats där i taget och det är minimala avställningsytor.
Kan lösa det problemet också! Alltså du behöver ju bara någon slags stabil yta med en stickkontakt i närheten. Det behöver ju inte vara i ett kök ens....
Den kan väl stå och puttra i, säg, vardagsrummet??
Ha Ha vänta bara det välter säkert ner en halvmeter snart hos er åxo med halv stormDet närmar sig alltså. Tror inte vi får många mm här i Skåne innan jul dock![]()
NEJ det gör det INTE!Det närmar sig alltså. Tror inte vi får många mm här i Skåne innan jul dock![]()