Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den behöver inte plats i något skåp! Du kommer att ha den ståendes på bänken eftersom den lär användas hela tiden :D !

Det förutsätter att det finns bänkyta kvar... det gör det inte...

Mitt kök är alltså minimalt, det är en del av huset som byggdes till -73 och typ en person får plats där i taget och det är minimala avställningsytor.

Fortsatte rensningen hemma, snart är soptunnan full och det är inte hämtning på länge :grin:

Borde äta något, men har ingen aptit. Det har jag visserligen sällan.

Det förutsätter att det finns bänkyta kvar... det gör det inte...

Mitt kök är alltså minimalt, det är en del av huset som byggdes till -73 och typ en person får plats där i taget och det är minimala avställningsytor.
Kan lösa det problemet också :up: ! Alltså du behöver ju bara någon slags stabil yta med en stickkontakt i närheten. Det behöver ju inte vara i ett kök ens.... :D Den kan väl stå och puttra i, säg, vardagsrummet??

Kan lösa det problemet också :up: ! Alltså du behöver ju bara någon slags stabil yta med en stickkontakt i närheten. Det behöver ju inte vara i ett kök ens.... :D Den kan väl stå och puttra i, säg, vardagsrummet??

Törs inte koppla in fler saker där, elen är ok enligt elektrikern men uttagen där ska väl inte överanvändas helst. Har jag nämnt att mitt hus förutom utbyggnaden är från ca 1850? Elen i den gamla delen är nog original från när det installerades el :D

Säg hej till min nya kompis! Uppackad och klar! Vi ska umgås hela kvällen i hemmets ljuva vrå

23498912_701842480013741_1683442281689907200_n.jpg

Ljuset är lite gult i sovrummet, den är lite mer kallt plommonlila IRL!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 435
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 520
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka