Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha Ha vänta bara det välter säkert ner en halvmeter snart hos er åxo med halv storm![]()
Säg hej till min nya kompis! Uppackad och klar! Vi ska umgås hela kvällen i hemmets ljuva vrå
![]()
Ljuset är lite gult i sovrummet, den är lite mer kallt plommonlila IRL!
Ha! Epedemin sprider sigBwahahaha, sitter i en grupp på fb och där snackas det om en man som låter sin fru inreda och ha sig. Han bryr sig inte så mycket men det finns en sak som mannen stör sig på. En rosa flamingo..![]()
Du fick ju två väskor till priset av enSäg hej till min nya kompis! Uppackad och klar! Vi ska umgås hela kvällen i hemmets ljuva vrå
![]()
Ljuset är lite gult i sovrummet, den är lite mer kallt plommonlila IRL!
Du fick ju två väskor till priset av en![]()
![]()
Ha! Epedemin sprider sig![]()
Det tar TID innan gröten börjar tjockna, men när det väl har gjort det så får man vara med och röra ibland för då går det snabbt! Hur länge har den stått på?Nu är pepparkakscheesecaken klar. Nu ska vi bara hålla tummarna på att risgrynsgröten blir klar. Det ser inte positivt ut, fortfarande soppa av det helaTror inte direkt att coops risgryn är de mest optimala för detta kanske?
Det tar TID innan gröten börjar tjockna, men när det väl har gjort det så får man vara med och röra ibland för då går det snabbt! Hur länge har den stått på?
På låg eller hög? Har svårt för att tro att den tiden räcker. Tror inte att min hade tjocknat något nämnvärt efter 2 timmar faktiskt.Stod 2,5 timmar i receptet men den har stått på i snart 2 timmar och tio minuter.
På låg eller hög? Har svårt för att tro att den tiden räcker. Tror inte att min hade tjocknat något nämnvärt efter 2 timmar faktiskt.
Jag bor i utkanten av Vetlanda dvs i grannkommunen.Min bror är i Sävsjö. Är det inte någon här som bor där?![]()