Min mage är lite lätt grinig men jag måste väl äta något... jag tror det får bli plock med räkor så blir Missia glad också. Dock tänker jag inte röka dem, det blåser halv storm och det kommer snöblandat regn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att kvällsmaten ska bli klar.
Hittills går detoxen bra förutom att jag är ännu mer övertygad om att avokado är en helt meningslös uppfinning.
Avokado! Värdelös! Uppfinning!Väntar på att kvällsmaten ska bli klar.
Hittills går detoxen bra förutom att jag är ännu mer övertygad om att avokado är en helt meningslös uppfinning.
Håller med dig,ibland skulle det vara jäkligt skönt att inte alltid släpa fram bilen bara för att ta sig till ett hak.Just nu skulle jag vilja ha ett hak runt hörnet. Haha! Det är nog första gången jag verkligen saknar det.
Det får bli ngt simpelt och snabbt hemma.
/lantis
Det är ju så jäkla gott! Kanske inte enbart iofs..
Avokado! Värdelös! Uppfinning!
Nej, nej nej. Avokado är jättebra! Det dåliga med det är väl transporten.
Det går inte o äta,det mesta kan man dölja med lingonsylt eller ketchup men inte avokado.Jag äter inte enbart avokado. Då hade jag svultit ihjäl![]()
Ska vi prova?Det går inte o äta,det mesta kan man dölja med lingonsylt eller ketchup men inte avokado.![]()
Avokado! Värdelös! Uppfinning!
Nej, nej nej. Avokado är jättebra! Det dåliga med det är väl transporten.
Nej tack,avokado ihop med lever är 2 saker som får mig attSka vi prova?
låter som en bra kvällÄtit soppaoch sitter nu med ett glas vitt. Lyssnar på jazz.
På med skidorna!K*k också, jag har inget smör hemma... dvs plocket blev inte så bra idé. Frågan är ju nu om jag vill ge mig ut i skitvädret?![]()
Jag serverade avokado till en person som var här förrförra året och han trodde att det var första gången han åt det och han gillade det inte. Han visste inte att han faktiskt redan hade ätit det, och det hade han gillat.Nej tack,avokado ihop med lever är 2 saker som får mig attbara det kommer in i munnen.Usch o rys!
På med skidorna!