Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mage är lite lätt grinig men jag måste väl äta något... jag tror det får bli plock med räkor så blir Missia glad också. Dock tänker jag inte röka dem, det blåser halv storm och det kommer snöblandat regn :cautious:

Inget på tv så ingen ursäkt för att sitta här o dra, ska nog leta rätt på en färgburk och börja måla bort prickarna på hundrumstapeten (ja den är stor prickig) så den nya tapeten kan sättas upp nästa gång det är dåligt väder så jag inte kan vara ute.
Det lär väl inte dröja kan jag tänka :meh:

Avokado! Värdelös! Uppfinning!

Nej, nej nej. Avokado är jättebra! Det dåliga med det är väl transporten.

Det är också skillnad på avokado och avokado. Den vi äter i Sverige är fadd och smaklös. Särskilt jämfört med den jag åt i Kenya.

OT. slängde tahini och diskade allting noggrant för att få bort lukten. Åt sushi :d och somnade ett tag. Testade att droppa oljan på kattens bakben eftersom hon stenvägrar att äta all mat den droppats på. Hon slickar ett slick, ger mig mördarblickar, slickar sig om nosen, skakar lite på bakbenet, gör samma sak igen. Haltar iväg hellre än att slicka rent. Vilka blickar man får :nailbiting:

Funderade på att åka till Edinburgh Yarn Festival i mars nästa år, bara för att upptäcka 1) att det är min arbetshelg och 2) det ligger torsdag-lördag. :meh: I och för sig borde jag ha torsdag eller fredag ledig och det kanske går att åka över dagen när det är så nära. Hmm :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 439
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 524
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka