nej, det är ingen av de två. De är fortfarande lika trevliga. Dejt på söndag med han i Uddevalla. Han som egentligen var lite för gammal.Var det någon av de två trevliga du skrev med igår? I så fall är det ju jäkligt trist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej, det är ingen av de två. De är fortfarande lika trevliga. Dejt på söndag med han i Uddevalla. Han som egentligen var lite för gammal.Var det någon av de två trevliga du skrev med igår? I så fall är det ju jäkligt trist![]()
Jag undrar bara vad de får ut av det.. dvs de som skickar kukbilder. Är det en variant av blottning? dvs de går igång på det?
Var bla med om en person på dejtingsidan som ville visa sig för mig när han lekte.
Ja. I de flesta fall tror jag inte att det handlar om att de är socialt handikappade. De VET att det är fel och inte kommer att uppskattas, det är hela poängen för dem. Själva kränkningen av en annan människa är det som gör det spännande, det de tänder på.
Det är ju en profilbild på ett riktigt kukhuvud?!Vem i helvete kommer på idén att skicka en kukbild i det absolut första mailet?????
Jo, eller i varje fall varit tillsammans ett bra tag. Inte efter en dejt bara.Alltså, är det inte typ det man frågar när man friar till någon?![]()
Faan, så långt tänkte jag inte. Snart du är!Det är ju en profilbild på ett riktigt kukhuvud?!
Gulliga fikakillen och jag träffades väldigt snabbt på väg hem från jobbet. På hans initiativ. Han skulle ut med några kompisar och sammanstråla med dom på samma station som jag kliver av på, så då passade vi på att kramas lite!
![]()
Det är mycket Gulliga fikakillen nu. Har det börjat pirra till lite måne?![]()
Men kan inte lite pirr just nu vara tillräckligt för stunden? For life kanske kan komma senare?Ja... Jag vet inte riktigt vad som hände....?! Fast samtidigt så har jag så himmelens svårt att se mig själv tillsammans med honom for life, liksom.
Förvirrande är vad det är.
Tänk inte så långt. Känns det bra så är det ju bra.Ja... Jag vet inte riktigt vad som hände....?! Fast samtidigt så har jag så himmelens svårt att se mig själv tillsammans med honom for life, liksom.
Förvirrande är vad det är.