Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är så pass kan man ju alltid anordna lite singel julfest! =)God Jul till er andra singlar!hoppas på att det nästa jul sitter någon jämte mig för det börjar bli lite ensam att alltid vara själv. kram på er
![]()
Om det är så pass kan man ju alltid anordna lite singel julfest! =)
God Jul och kramar till er alla! =)
Låter komplext. Kan bli problematiskt när det kommer till jobbet med. Men Hoppas på det bästa för dig! =)Jag nätdejtar ju som sagt... Men har en "sötnos" på jobbet .. 13 år yngre än jag (enligt mej INGA PROBLEM, enligt han ett "problem") han är typ max lika lång som mej (i vanliga fall ett problem hos mej men i dett fall INTE, hans inställning ingen aning) Han är halva min "kroppsbyggnad" (enligt mej inte så stort problem .. Men han gillar "träningstjejer" LÄS smala nätta YNGRE tjejer
) Så iaf...
Vi har nu mer gått från "jobbar på samma ställe" till "ja det nästan ok att du kontaktar mej "privat" på min jobbtel"
Så skickade ett God Jul med MASSOR av symboler (Emoji) .... Hade gett upp när jag fick ett "God Jul" tillbaka... NÅN (JAG) hamnade i typ "upplösningstillstånd" ... Så jag är ju lite mer än lovligt "intresserad" av denna sötnos... Kan göra "nätdejtandet" lite problematiskt
GOD JUL !!!
Låter komplext. Kan bli problematiskt när det kommer till jobbet med. Men Hoppas på det bästa för dig! =)
Know the feeling. Har / har haft en crush. Den kommer och går lite beroende på vad som händer och när man lyckats övertala sig själv att det inte är möjigt så händer något som tänder någon liten gnista av hopp. Urk. Suger energi som fasiken och omöjligt att bara släppa.Nja jag har haft "crushen" sen februari i år ... Så det är inget problem som så ... Han vet nog exakt vart han har mej... Och jag vet att jag inte är i hans liga... Så hjärnan vet att det "ALDRIG kommer hända" men det skiter mina känslor i..
Han försvinner dessutom efter sommaren nästa år![]()
Hur väl känner du honom? Om han känner dig väl behöver du inte skriva så mycket. Men skicka med vanlig post!Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd![]()
Vanlig post?!?!? Hur tänker du då?? Jag skulle inte ta det positivt direktHur väl känner du honom? Om han känner dig väl behöver du inte skriva så mycket. Men skicka med vanlig post!
Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd![]()
Jag tycker du ska maila så gör du det lätt för honom att svara.Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd![]()
Hur väl känner du honom? Om han känner dig väl behöver du inte skriva så mycket. Men skicka med vanlig post!
Jaa! Skriv till honom! För det är väl Erik gissar jag.Tycker du gör helt rätt i att ta kontakt. Kan ju inte bli värre än att du inte får svar.
Vanlig post?!?!? Hur tänker du då?? Jag skulle inte ta det positivt direktSnarare bakåtsträvande
![]()