Nej det är ju lite jobbigt när alla ska åt samma böcker, men har inte kulturbiblioteket en uppsättning också?Jo jag vet, men 30 pers per bok känns inte riktigt hållbart :P men det får bära eller brista![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är ju lite jobbigt när alla ska åt samma böcker, men har inte kulturbiblioteket en uppsättning också?Jo jag vet, men 30 pers per bok känns inte riktigt hållbart :P men det får bära eller brista![]()
@LittleJohn Det har de om jag inte minns helt fel
---
Hur brukar ni göra när det gäller radavstånd? Denna diskussion dök upp idag när det var vissa som jag satt och skrev med blev frustrerade över att de bara fått ihop ca två sidor och bestämde sig då för att öka radavståndet till 1.5. Läraren måste ju dels uppenbarligen se detta och det känns nästan (för mig i alla fall) att man nästan skriver till läraren *jag fick inte ihop tre sidor så jag gjorde såhär istället så att det ser ut som jag skrivit mer*.
Lämnar ni in uppgifter med enkelt eller dubbelt radavstånd? Jag lämnar alltid in med enkelt om det inte uttryckligen står att jag ska lämna in med dubbelt. Samma sak så skriver jag alltid med Times New Roman & 12 punkter.
@zassoo Ja det måste ju vara det som är bra med mindre kurser! Även om jag måste erkänna att jag lekt med tanken att vara helt ledig över hela julen och sen köra 08-22 i två veckorMeeen jag vet att jag kommer ångra mig så lika bra att avsätta några dagar av jullovet också
![]()
Vi har riktlinjer från skolan. Times New Roman, 12 punkter och 1,5 radavstånd.Lämnar ni in uppgifter med enkelt eller dubbelt radavstånd? Jag lämnar alltid in med enkelt om det inte uttryckligen står att jag ska lämna in med dubbelt. Samma sak så skriver jag alltid med Times New Roman & 12 punkter.
Måste du inte göra det för att få poängen inför framtiden då du kanske vill lyfta CSN igen? Tänker mest så att du inte sätter käppar i hjulet för dig själv.Sedan blir det tentaplugg över jul och nyår då det är dags för tenta den 7/1. Just nu känner jag mest för att strunta i den, då jag inte kommer att fortsätta programmet. Men jag ska göra det ändå.![]()