No brainer på den.(dvs...jag håller helt med)
Skönt att slippa använda hjärnan ibland
(Sorry, hopplös torsdagshumor)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
No brainer på den.(dvs...jag håller helt med)
Du glömde. Netflix o en himla massa serier.![]()
Kanske det, läskigt när hon senast i onsdags berättade om hur hon återhämtat sig från en svår typ av cancer. Hoppas jag också, hon är en bra lärare.@Mirre Hon kanske har blivit sjukskriven? Hoppas att hon är kry snart igen!
Själv fick jag helt oväntat en dag ledigtSkolkade förmiddagen (helt hopplös föreläsare) och fick sedan ett mail om att eftermiddagen var inställd pga sjukdom. Imorgon är det uppstatseminarium inför magisteruppsatserna... Ska bli väldigt spännande att se vad som föreslås
![]()
Jag planerar att ta helt ledigt torsdag - söndag. Jag behöver verkligen det. Och det är just pluggandet som gör mig såhär. Känns som korvstoppning i hjärnan. Och kursen som verkade så intressant, om språk, känns så luddigt upplagd så jag vet inte vad. Det känns som om jag saknar hälften av all information om vad som händer. Och ingen svarar på mail.@NagelacksBeroende Vad jobbigtHar du möjlighet att ta ledigt ett par dagar? Låsa in alla böcker i ett skåp och bara stressa av fullständigt under en förlängd helg eller något. Låter som om du kan behöva en paus.
Säkert! Men 15 hp anatomitenta - not so much...@Murphy Anatomi är ju det roligaste![]()
Tenta är aldrig roligt, men helt klart bättre med två mindre!Säkert! Men 15 hp anatomitenta - not so much...
Men det går rykten om att den kommer examineras mha 2 tentor * 7,5 numera.![]()